[Backing track Challenge] Basscity Backing Track Challenge 2017
#16
To się mówi "specyficzny feeling" tudzież "on to tak gra".
Odpowiedz
#17
"Tak ma być".
Odpowiedz
#18
Ja tak tylko przypominam, że do końca roku zostało mniej niż 30 dni Wink
Odpowiedz
#19
Miałem (i nadal mam) straszny zapierdol przy przeprowadzce, ale postaram się to ogarnąć, bo podkład fajny Smile
Odpowiedz
#20
No to proszszsz:

https://clyp.it/m0hyaxlp

Są dwa błędy, ale nagrywałem tyle tejków, że już chuj.
Odpowiedz
#21
(12-09-2017, 09:20 PM)Basstard napisał(a): No to proszszsz:

https://clyp.it/m0hyaxlp

Są dwa błędy, ale nagrywałem tyle tejków, że już chuj.

Nareszcie ktoś nagrał  mrgreen

Bardzo fajne, dobrze komponuje się z całością, wstawka kciukiem też na dobrym poziomie Smile mi się podoba, a dwa błędy to tam... ile razy ja nie trafiłem dobrze w dźwięk na fretlessie to nawet nie liczę  Emotka_2755
Odpowiedz
#22
Tymczasem jest 10 grudnia. Któś cóś może jeszcze? Czy rozmowy o guwnie w mordce ciekawsze? Tongue
Odpowiedz
#23
(12-09-2017, 09:20 PM)Basstard napisał(a): No to proszszsz:

https://clyp.it/m0hyaxlp

Są dwa błędy, ale nagrywałem tyle tejków, że już chuj.

Basstard wszystko jest fajnie ale drobna uwaga masz tendencje (odkad cie znam) do grania z tzw. "przodem" To nie znaczy, że gonisz, albo grasz nieprecyzyjnie - nic z tych rzeczy ale konsekwentnie grasz albo w punkt albo przed linia taktową. To jest rodzaj feelingo osobniczegoSmile Są gatunki gdzie się to sprawdza.
W disco i i disco funku często lepiej pali granie z lekkim tyłem.
Weź sobie to co nagrałeś i opóźnij 10 -20ms względem podkładu a zobaczysz o co chodzi.

ps nie obraźcie się - nic nie nagram bo walczę z książkami pana Vittiego a są tak trudne, że 16 taktów robi się kwartałSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#24
Nic się nie stanie, bardziej liczyłem na to co by karasi co poniektórzy nie przekarmili i się w przerwie dograli Wink
Odpowiedz
#25
Wieeem, z tym, że jak próbuję grać bardziej do tyłu, gubię wszelką precyzję (a czasem i całą resztę). To niestety moje przekleństwo - umiem skupiać się na jednej rzeczy na raz. A i to nie zawsze Wink
Odpowiedz
#26
(12-10-2017, 07:39 PM)paluch1986 napisał(a): Nic się nie stanie, bardziej liczyłem na to co by karasi co poniektórzy nie przekarmili i się w przerwie dograli Wink

Muszę gitarę z salki przynieść, bo na latach to chuj nie robota prosto w kartę.
Albo może w wolniejszej chwili zniosę bas do studia, ale ostatnio wszyscy sraczki z nagrywaniem mają. Wink
Odpowiedz
#27
DOBRA TO TU MOJE JEST ZDONZYŁEM?
Są wyjebki i jest sklejone z dwóch i/lub więcej tejków. mrgreen Nie mam już siły przy tym siedzieć. mrgreen

https://soundcloud.com/domanov-1/basscit...lenge-2018
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A

Odpowiedz
#28
Deadline do końca roku, także się udało mrgreen
Będę przy kompie to przeslucham.
Odpowiedz
#29
(12-30-2017, 10:40 PM)Doman napisał(a): DOBRA TO TU MOJE JEST ZDONZYŁEM?
Są wyjebki i jest sklejone z dwóch i/lub więcej tejków. mrgreen Nie mam już siły przy tym siedzieć. mrgreen

https://soundcloud.com/domanov-1/basscit...lenge-2018

Pomysł spoko, zwłaszcza to na tym refrenie, pomyłki pomyłkami, ale chyba słychać co chciałeś ugrać, przed kangurami wstydu nie będzie 
mrgreen
Emotka_2755 

Ps i hasztagi bardzo godne mrbeard

Tak głupio teraz spytam: Są chętni na kolejny backingtrack challenge? mrgreen
Odpowiedz
#30
(01-02-2018, 08:59 PM)paluch1986 napisał(a):
(12-30-2017, 10:40 PM)Doman napisał(a): DOBRA TO TU MOJE JEST ZDONZYŁEM?
Są wyjebki i jest sklejone z dwóch i/lub więcej tejków. mrgreen Nie mam już siły przy tym siedzieć. mrgreen

https://soundcloud.com/domanov-1/basscit...lenge-2018

Pomysł spoko, zwłaszcza to na tym refrenie, pomyłki pomyłkami, ale chyba słychać co chciałeś ugrać, przed kangurami wstydu nie będzie 
mrgreen
Emotka_2755 

Ps i hasztagi bardzo godne mrbeard

Tak głupio teraz spytam: Są chętni na kolejny backingtrack challenge? mrgreen

Jak tylko kupię coś do nagrywania Smile
MM SR 4 '89| Aria Pro II The Cat Bass| Hohner The Jack | Harley Benton JB |
Taurus TS-1010
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości