próbki waszych basów
#16
asmo: masz TE, idę o zakład, że możesz konkretny growl z palca wyciągnąć.. o ile na prawdę zagrasz strunę, a nie tylko ją muśniesz Smile
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#17
Taaa, to, że nagrałem jedną próbkę muskaniem, nie znaczy, że nie umiem przypierdolić z palcaBig Grin Tak czy siak, będę potrzebował instruktażu co do korzystania z korekcji graficznej Tongue Może coś nagram późnym wieczorem.
Odpowiedz
#18
Korektor graficzny ustawiamy pod konkretne pomieszczenie (np. celem usunięcia rezonansów), lub wklejenia się w miks.
Do kreowania brzmienia w TE służy pre-shape oraz przede wszystkim - artykulacja.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#19
Jestem nubkiem, jeśli chodzi o wzmaki, musisz mi wybaczyć. Zobaczę, co da się zrobić. Przysiade wieczorem i cos spróbuje nagrać. O ile wrócę żywy do domu Tongue
Odpowiedz
#20
(03-29-2010, 09:03 PM)Viking napisał(a):
(03-29-2010, 09:00 PM)hubertgal napisał(a):
(03-29-2010, 08:30 PM)Viking napisał(a): To ja się przypomnę dla potomnych, że ze Spectorem i Ampegiem SVX można robić cud rzeczy Big Grin

http://irakijczyk.wrzuta.pl/audio/0KyDFG..._with_bass

Eh, żesz kurwa, Gruzja... Myślałem, że moje głośniki nie dadzą temu rady Big Grin

stary, mi karta dźwiękowa poległa Big Grin także uważaj Big Grin

Preset proszę.

Odpowiedz
#21
(03-29-2010, 11:22 AM)Burning napisał(a): Ten temat zawsze był dla mnie bardzo ważny.
zamieszczę więc 3 moje basy - wszystkie nagrywane prosto w wejście liniowe, bez efektów, Spector jeszcze z plastikowym siodełkiem i przed szlifem progów.

Spector NS2a 1989r:
http://burning.wrzuta.pl/audio/ap6qeUPH72n/spec1_pj

Fender Precision Bass 1983r:
http://burning.wrzuta.pl/audio/9CkUjn5oDB5/nowe_na_a

Fender Jazz Bass V 1995r:
http://burning.wrzuta.pl/audio/2hM0dBKMQC3/jazz

Spec miszcz!!
Odpowiedz
#22
(03-30-2010, 10:18 AM)asmo napisał(a): Zajebiście mi się podoba, Viking. Mam GAS na jakas fajna
lampę teraz Tongue Żałuje, ze na tranzystorze średnio idzie cos takiego ukręcić.

lampa to chuj Big Grin ja to ukręciłem na wtyczce Ampega SVX - symulacja SVT 4 Pro + 810... no i Szpector Wink

Cytat:Burn
sprawdź tego RFT tak solidnie rozkręconego w kapeli - to co suche powinny wypełnić gitary.
pamiętaj - ja nigdy nie myślę o brzmieniu solo, tylko w kontekście zespołu.

ok, tym razem się pobawię rozkręconym gainem, a masterem głośność Wink

w drugiej kapeli gdzie gram bardziej pasowałby sound ala Far Beyond Driven - Pantery Smile
Odpowiedz
#23
wahrocker - wiem Smile
a stosunek jakości do ceny za jaką wyrwałem (nawet doliczając koszt remontu) zabija!
ale pamiętaj - Spectory są do slapu i nie mają dolnego środka, przez co nie przebijają sie w rocku i dlatego w metalu nie słychać basu Wink
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#24
Tiaaa, to tak jak mój be5 też się nie nadaje do rocka Wink
Odpowiedz
#25
(03-30-2010, 03:33 PM)Misio napisał(a):
(03-29-2010, 09:03 PM)Viking napisał(a):
(03-29-2010, 09:00 PM)hubertgal napisał(a):
(03-29-2010, 08:30 PM)Viking napisał(a): To ja się przypomnę dla potomnych, że ze Spectorem i Ampegiem SVX można robić cud rzeczy Big Grin

http://irakijczyk.wrzuta.pl/audio/0KyDFG..._with_bass

Eh, żesz kurwa, Gruzja... Myślałem, że moje głośniki nie dadzą temu rady Big Grin

stary, mi karta dźwiękowa poległa Big Grin także uważaj Big Grin

Preset proszę.

wszystkie gały w svt 4 pro w prawo Big Grin
Odpowiedz
#26
Taka mala probka ode mnie. Struny paromiesieczne co slychac. Ale i tak mi sie podoba. Jedna z fajniejszych lini od jakiegos czasu mi wyszla. I jest prawie taka jak zamierzylem. Jedna z zespolem druga sam bas:

http://www.sendspace.com/file/o3qd1w

Co sadzicie?
Odpowiedz
#27
Ode mnie tez Big Grin
Tak brzmi be-4, w kontekscie kapeli, wpiety w kompa
przez interface behringera Big Grin Stare struny. To byl
pilot basu do demowki Big Grin M/w takie brzmienie potem
wykorzystalem, tylko rowniej i bardziej nastrojony nagralem Big Grin
Nie bylo praktycznie zadnej edycji Big Grin tylko m/w wyrownano glosnosc sciezek Big Grin
Niedlugo bedzie mozna sprawdzic na koncertach i na
myspace/illharmonix Wink

http://wyslijto.pl/plik/7q5mhc5uho
Bardzo ciekaw jestem komentarzy.
Siły przyrody w służbie człowieka
rower ! suko  ! !
http://www.facebook.com/illharmonix
https://www.facebook.com/yourgrooveservice/
lubie grac zle
Odpowiedz
#28
masz zagrywki jak mozalewski;D

calkie milo to siedzi, biorac pod uwage okolicznosci nagraniachytry
Odpowiedz
#29
Behringer daje radę Smile A granie fajnie zakręcone Smile
Odpowiedz
#30
(03-31-2010, 08:56 AM)Burning napisał(a): wahrocker - wiem Smile
a stosunek jakości do ceny za jaką wyrwałem (nawet doliczając koszt remontu) zabija!
ale pamiętaj - Spectory są do slapu i nie mają dolnego środka, przez co nie przebijają sie w rocku i dlatego w metalu nie słychać basu Wink

odkopałem próbki mojego Speca Euro4
-linnia z svt2pro
http://w853.wrzuta.pl/audio/6HBJ4GWXXd2/svt2pro_-_linia
-SWR 6x10+Audix
http://w853.wrzuta.pl/audio/9k9njuwLTpG/...0_audix_d6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości