Chmielowski Basses
A tu korpus czeka juz sobie na gryf...

[Obrazek: P_20160114_164717_zpswzw9epke.jpg]
Odpowiedz
Czarna płytka i przełącznik dać bliżej przetworników.

Ale i tak dojszłę slina
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11


(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Odpowiedz
Plytke bym wyrzucil ale to bas , ktory bedzie wisial w gablotce , niejako dekoracyjny ,wiec plytka zostanie. Miejsce switcha to sprawa indywidualna ,mozna go umiescic w dowolnym miejscu bez problemu.
Odpowiedz
Zdjecie rodzinne

[Obrazek: P_20160117_223138_zpsft0yufvr.jpg]
[Obrazek: P_20160117_223800_zps8jmkpk0w.jpg]

Widok z boku.. Pickguard lezy nieco inaczej bo decha moich jazzow jest inaczej profilowana ze wzgledu na balans wiosla w pozycji siedzacej.

[Obrazek: P_20160117_231909_zps8kxiq75a.jpg]

Przy dodatkowym progu zmienia sie rowniez dostep do najwyzszej pozycji. Dolny cutaway ma z tylu inny profil i jest nieco glebiej wyciety.
Odpowiedz
(01-17-2016, 10:29 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Zdjecie rodzinne

[Obrazek: P_20160117_223138_zpsft0yufvr.jpg]

ten po lewej przepiękny

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(01-17-2016, 10:29 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Zdjecie rodzinne

[Obrazek: P_20160117_223138_zpsft0yufvr.jpg]

Tego z lewej to bym przytulił, i to mocno - tylko bez zbędnych progów Wink
Odpowiedz
(01-17-2016, 10:29 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Widok z boku.. Pickguard lezy nieco inaczej bo decha moich jazzow jest inaczej profilowana ze wzgledu na balans wiosla w pozycji siedzacej.
Czyli wcięcie na nogę przesuwasz bardziej w stronę gryfu?
Ten z dodanym progiem ma za bardzo zaokrągloną podstrunnicę Wink
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Odpowiedz
Chyba jestem dziwny, bo dla mnie wyglądają jak meblościanka. Big Grin

ZDecydowanie wolę przykryte lakierem basy ostatnio. Wink
Odpowiedz
To w meblosciankach uzywano namiastki drewna ( forniru) badz zgola fototapety aby upodobnic meble robione z trocin do prawdziwych solidnych sprzetow. Ja lubie naturalne drewno. Ponadto , kupujac bas transparentny wiesz czego uzyto na budowe , jak sklejono itd. Pod kolorem moga byc rozne niespodzianki....
Odpowiedz
To ja wiem, ale nie zmienia faktu, że wolę kolorowe. Wink
Odpowiedz
Meblościanka jak nic - tak jak mój be5. ja tam lubię.

Ten pickuguard bym poprawił by szedł z korpusem - wygląda jak niedoróba a nie celowy zabieg.
Odpowiedz
Juz poprawione....

[Obrazek: P_20160118_182843_zps9hs56xwn.jpg]
Odpowiedz
(01-18-2016, 06:15 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Juz poprawione....

[Obrazek: P_20160118_182843_zps9hs56xwn.jpg]

tak lepiej - znacznie lepiejSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Po probach z roznymi wersjami , zdecydowanie wole polozenie picka mostkowego z lat 60-tych
Odpowiedz
Słoje krzywo.Te z dołu bardzo krzywo położoneTongue

A tak serio zdecydowanie fajny mat.

Zeskanowane i zaszyfrowane przez perlator

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 10 gości