Stowarzyszenie kartonu, czyli Hartke B-HOOD
#31
Tu był sam sygnał z linii, paczka jednak swoje robi. Na próbie z całą kapelą jest jeszcze większa różnica (przynajmniej dla mnie).
Odpowiedz
#32
Ja miałem łeb HA2000 made in Korea (może ktoś z forum teraz ją użytkuje? Miała dorobiony przełącznik prędkości wentylatora), paczkę 210TP oraz Kickback 12 (dokręciłem rączki boczne sprężynowe bo za tą jedną paskową rączkę to kiepsko się nosiło).

Łeb nawet dawał radę, choć jakoś nie zgrywał się z kolumnami, które wtedy miałem. Lampa niewiele wnosiła, ale to pewnie kwestia aktywnego wiosła z plastikowym brzmieniem i paczek. Fajne do grania w domu, bo nie trzeba było mocno rozkręcać żeby zagadało.

210TP bardzo mi się podobała brzmieniowo. Wbrew pozorom fajny dół. Niestety niska skuteczność. Przy większych głośnościach zapychała się.

Kickback najmilej wspominam. Plastyczne brzmienie, fajny dół, możliwość postawienia na ukos, co zwiększało słyszalność. Starczał na próby ze średnią głośnością, bardzo poręczny.

Numerka nie chcę Wink
Odpowiedz
#33
(01-03-2012, 08:34 AM)pinio napisał(a): Kickback najmilej wspominam. Plastyczne brzmienie, fajny dół, możliwość postawienia na ukos, co zwiększało słyszalność. Starczał na próby ze średnią głośnością, bardzo poręczny.

Kiedyś grałem na tym koncert, dmuchał ładnie po nogach i w tym co wtedy grałem świetnie się sprawdził (mieszanka piosenki aktorskiej z jazzem). Jakiś czas temu potrzebowałem mobilnego sprzętu i kupiłem to to na alledrogo. Niestety okazało się, że na próbę rockowej kapeli zbytnio się nie nadaje. Grając miałem wrażenie, ze głośnik za chwile wyskoczy z obudowy i zacznie się kręcić pośrodku sali, niczym niefortunnie upuszczona pokrywka od słoika. mrgreen
Rickenbacker B-HOOD

Rickenbacker 4003 2011, Vox Standard Bass 1982 -> Ampeg V4B AV -> Soundman BS-215


Odpowiedz
#34
Za jakiś czas będę robił nagrania, może z jakimś przesterem i pewnie przez mikrofon jeszcze z paczki, jak starczy czasu to udostępnię próbki razem z info co i jak Smile
Odpowiedz
#35
Mam Hartke A25 - mały piecyk ćwiczeniowy, którym od biedy da się uciągnąć też akustyczne grania. Mam wrażenie, że wszystkie gitary brzmią na nim tak samo, niezależnie od ich klasy czy konstrukcji, ale może marudzę ;-)

Przed parę lat grałem też na Hartke 5500. Bardzo solidny piec, przeszedł u mnie przez piekło i nigdy mnie nie zawiódł. Brzmieniowo mi nie do końca odpowiadał, ostatecznie poszedł w odstawkę. Sygnał z preampu zawsze mi się bardziej podobał niż z paczek, mam wrażenie że głośnikom brakowało solidnego kopa z końcówki, szczególnie w najniższych rejestrach. W klubach się sprawdzał, w plenerach tak sobie.
Gram rocka, grunge, covery oraz wesela Cool
Odpowiedz
#36
Miśki… to nie kanał tranzystorowy muli, tylko końcówka. Jedyna słuszna pozycja gałki master to 10. Na próbkach wierniej brzmi miks obu. Sama lampa nie ma kopa.
Ja gram z masterem do końca i tylko na kanale tranzystorowym. Przy lampie mam wrażenie, że góra gra sobie, a dół sobie.
Odpowiedz
#37
wlasnie dostalem kartonowe struny, myslalem, ze sie wpisze, a tu D zdechla Sad
Odpowiedz
#38
Zdejmij i załóż raz jeszcze, czasem pomaga.
Odpowiedz
#39
(01-03-2012, 08:34 AM)pinio napisał(a): 210TP bardzo mi się podobała brzmieniowo. Wbrew pozorom fajny dół. Niestety niska skuteczność. Przy większych głośnościach zapychała się.

Pinio, a jakby dwie takie zestawić? Podoba mi się taka opcja ze względu na mobilność a zestawu większego niż 4x10 i tak nie potrzebuje.

(01-06-2012, 11:05 AM)miklo napisał(a): Jak muzyka płynie i włos się na mosznie stroszy, to nie ważny na czym i jak szybko grasz.

Odpowiedz
#40
Od siebie dodam że byłem posiadaczem głowy hartke lh-500 i kolumny 4.5 xl. zestaw miał kopa, equalizer w tym hartke był naprawde zajebiscie zrobiony, mnie brakowało tylko jeszcze jednego pokretła obok potencjometru bass powinien być mega bass, bo typowego dooołu brakowało. dlatego zmieniłem cały zestaw, ale to czyste brzmienie coś w sobie ma.
jednemu hartke wystaczy do końca życia innemu ampeg nie gada!

daje linka do brzmienia tego zestau dla zintertesowanych:

http://www.youtube.com/watch?v=W0uCmx-ZIFY

pozdro
Odpowiedz
#41
(01-04-2012, 10:02 AM)zee napisał(a):
(01-03-2012, 08:34 AM)pinio napisał(a): 210TP bardzo mi się podobała brzmieniowo. Wbrew pozorom fajny dół. Niestety niska skuteczność. Przy większych głośnościach zapychała się.

Pinio, a jakby dwie takie zestawić? Podoba mi się taka opcja ze względu na mobilność a zestawu większego niż 4x10 i tak nie potrzebuje.

Nie mam pojęcia... dawno temu to było. Trzeba by pójść gdzieś do sklepu i pograć.
Odpowiedz
#42
410TP (ani żadnej innej TP) już nie robią, pozostaje rynek wtórny. Jest za to 410XL (bez średniaka) 4.5XL (ze średniakiem, swoją drogą jedyna taka 410 na rynku pozostałe są z gwizdkami tubowymi).


Tapchan, w tej A 25 gra głośnik 8", z piasku bicza nie ukręcisz. Żeby ta była dyszka, albo dwunastka, no tu już coś.
Najlepsze zwierzątka domowe to rybki. Nie szczekają, nie drapią, błota nie naniosą, nie chrapią, a jakby co, to zagrycha pod ręką.
Odpowiedz
#43
TP są w thomannie jeszcze, w dobrych cenach to po prostu dwie 210 kupie i jak nie będzie mi pasić to pogonie bez jakiejś dramatycznej straty.
A 410 TP na allegro jakiś sklep sprzedaje. Kilka sztuk chyba ma.
(01-06-2012, 11:05 AM)miklo napisał(a): Jak muzyka płynie i włos się na mosznie stroszy, to nie ważny na czym i jak szybko grasz.

Odpowiedz
#44
To i ja się dopiszę.Gram aktualnie na Kickback 12 i bardzo mnie to combo cieszy.Gra pełnym pasmem,ma fajny pot "shape" ala parametryczny środek.Ja żadnego kartonu nie słyszę.Głośne 120 W.Numerek chętnie wezmę.
Odpowiedz
#45
(12-31-2011, 10:15 AM)Sobass napisał(a): Ja chcę numerek zaoczny bo miałem stare czorne 3500 i jeszcze kiedyś będę miał.

Właśnie wysłałem zamówienie do Hansa, więc chcąc - nie chcąc "dołanczam" Smile.

transporter 410 i łeb 2500 do tego.

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości