06-11-2013, 11:31 AM
(06-10-2013, 09:08 AM)sledz napisał(a):(06-09-2013, 11:54 PM)Alfik napisał(a): Modyfikacja ultimate octave zakończyła się pełnym sukcesem. Dostał podwójnie buforowany blender na 24 V. Z domiksowanym bardzo dobrej jakości czystym sygnałem i najlepiej jakimś filtrem typu wah lub auto wah ewentualnie modulacją pozwala skutecznie pozbyć się gitarzysty z aranżu. Nie ma potrzeby, gdyż bass wypełnia wszystko oprócz przestrzeni na bębny i wokal.
Jak ten Fulltone UC gra z basem przy niskich dźwiękach i z przystawki bridge? Mam green ringera i poniżej 12 progu jest słabo - dźwięk zupełnie traci moc (chyba że podam mu mocno przebasowany sygnał np. z fuzza). Nie mam innego doświadczenia z octafuzzami, a będę jakiegoś szukał na "czysty" kanał bridge - jeśli to w ogóle może zadziałać.
A może Exhumated
Wezme go na sagfasofo to posłuchasz. Ultimate jest bardzo silny dynamiczny i brutalny można na nim grać spokojnie nawet bardzo nisko. Nie traci czytelności nawet przy szybkim graniu. Blender był potrzebny aby dodać mu kopa i ciosu w dole. Ja najczęściej używam go z oktawerem i jakimś filtrem do brzmień typu syntezator basowy zajmujący możliwie duże pasmo.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor