02-28-2013, 09:28 PM
(02-28-2013, 09:21 PM)OMSON napisał(a):(02-28-2013, 04:36 PM)Alfik napisał(a): Tak dla twojej informacji to EQ ustawiłeś tak aby kompletnie niwelował działanie filtra Ultra Lo.
Ustawienia z cyklu radosna twórczość - nie polecam.
Dokładnie zdaję sobie sprawę z tego, co zrobiłem. Chodzi głownie o to, że nie da się odtworzyć TEGO brzmienia, bez użycia ultra low a jedynie bawiąc się gałkami i suwakami. Teoretycznie masz rację, powinno być jak napisałeś - w praktyce jest inaczej. Chodzi o to, że lepiej brzmi włączenie ultra low i zabawa w podbijanie tego co wyciął, niż wyłączenie go i wycinanie graficznym EQ. Bawiłem się w obydwie strony i w praktyce sprawdza się tak jak ustawiłem.
Następna sprawa - troszkę zmodyfikowałem to ustawienie - zdjąłem trochę 600Hz na graficznym, na parametryku przestawiłem z 220 na 450Hz - jest lepiej.
Omson ale zdajesz sobie sprawę, że robisz po prostu głośniej...
Ultra lo podbija zwykle sygnał podobnie jak takie ustawienie grafika.
Należało by zwyczajnie zwiększyć gain i master do porównań.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor