(11-20-2013, 08:42 PM)tapchan napisał(a):
Od wczoraj w moim posiadaniu Ampeg SVT-IIP w "miętowym" stanie. Taki jak u Mateusza
Pierwsze wrażenia?
1. Wreszcie zakumałem o co chodzi z brakiem środka w niemodyfikowanych eSWueRach.
2. Prawdopodobnie pozbędę się niebawem Sansampa.
3. Dość słaby sygnał na wyjściach głównych, za słaby by solidnie napędzić końcówkę mojego SM-900. Napisałem w tej sprawie do serwisu Ampega (może da się to jakoś sprytnie skorygować) a na razie, żeby jakoś to sensownie działało, wpiąłem się w końcówkę wyjściem symetrycznym w trybie liniowym. Rozwiązanie znalezione gdzieś w necie, okazało się bardzo skuteczne - sygnał jest DUŻO mocniejszy niż na wyjściach dedykowanych.
4. Graficzny EQ nawet w neutralnych pozycjach niszczy dynamikę.
W najbliższy weekend pierwsza próba z zespołem, może napiszę coś więcej.
Graficznego EQ się nie włącza w Ampegu. Niszczy wszystko nie tylko dynamikę
sprawdz moje ulubione brzmienie w tym zestawie:
Wychodzisz z wyjścia tuner out SM900 wchodzisz na wejście ampega a wyjście ampega miksujesz 50% w pętli z preampem z SWRa
Na Ampegu podbijasz niski środek ( pierwsze położenie) reszta w ampegu prawie na zero (chyba, że bas lub paczka jest nietypowa)
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor