Mam Preamp SVP Pro nie SVT IIP z SVP Pro nie miałem problemu nawet przy nieprzerobionym SWR-ze. Wyjście tuner out w Sm 900 idzie praktycznie z tego samego miejsca schematu co direct out. Istnieje możliwość, że ktoś fabrycznie przylutował do odwracającego fazę... miałem takie przypadki w Interstellar Overdrive. Nie wiem jak jest w tym.
Należy sprawdzić przy pomocy programu nagraniowego fazę na wszystkich wyjściach Ampega i SWRa i potem podjąć decyzję.
Pytanie jak duży sygnał masz na wyjsciu XLR mój SVP Pro ma poziom "prawie mikrofonowy" co za tym idzie nawet jak zamieniłbym polaryzację to niestety zmiksować za bardzo w pętli się nie da.
Należy sprawdzić przy pomocy programu nagraniowego fazę na wszystkich wyjściach Ampega i SWRa i potem podjąć decyzję.
Pytanie jak duży sygnał masz na wyjsciu XLR mój SVP Pro ma poziom "prawie mikrofonowy" co za tym idzie nawet jak zamieniłbym polaryzację to niestety zmiksować za bardzo w pętli się nie da.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor