(05-23-2014, 04:08 PM)DEFENCE napisał(a): Też jakoś nie czaję tego pałowania się svt2 i ciągłego pisania że cl jest słaby.Byłeś?; słuchałeś?; ograłeś?!
Nagle cl jest "be"?
W dupach wam się poprzewracało od tego dobrobytu.
To kwestia tego z czym porównujesz...
W porównaniu do innych Ampegów, które mieliśmy na miejscu był... jakby... słaby
W porównaniu do całej masy tranzystorowych i hybrydowych headów Ampega pewnie byłby całkiem niezły.
Jakby Ci to bardziej unaocznić przykład z innej dziedziny:
Jak kończyłem podstawówkę to byłem najlepszy z matmy w historii szkoły.
Poszedłem do XIV LO we Wrocławiu do matfizu. To wtedy była najlepsza szkoła jeśli chodzi o matfiz w kraju. Generalnie wpierdziel dla kujonów masochistów. Mieliśmy 6 finalistów olimpiady matematycznej w kraju i 3 międzynarodowych. Musiałem się sporo nazapierdalać, aby mieć (wstyd się przyznać) ledwo 3, a i mierne się zdarzały.
Jak przyszła matura - dostaliśmy zadania ogólnopolskie dla matfizów - wyszedłem przed czasem i dostałem 5.
Podobnie jest z Ampegami.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor