(05-23-2014, 10:55 PM)dr_kciuk napisał(a): Mateusz:zgadzam się jeśli chodzi o możliwość wyboru...masz rację
Ciekawostka:wrzuciłem stare ruskie 6P3S-E do V4BH,polecane na forach,brzmiał miodzio, po miesiącu poszedł dym z ampega...jebła lampa,bezpieczniki napięcia anodowego i coś w preampie.A pan Wacuś mnie ostrzegał...że za duże napięcie do tych lamp.
Jakby ktoś szukał magika od lampiaków we Wro to polecam.Teraz chodzi bezbłędnie na 7027a i nic się nie dzieje.
Z Panem Wackiem budujemy teraz wzmacniacz do basu.Alfik się smiał z pomysłu a ja jestem ciekaw co z tego wyjdzie...
Pan W. projektował pierwsze wzmaki dla Labogi...także ma chłop wiedzę.Ostatnio usprawnił preamp w VT-40....
Jak powstanie prototyp to sie pochwalę
Nie śmiał się, tylko przedstawił skalę problemów, z którymi będziecie się musieli zmierzyć.
(05-23-2014, 10:57 PM)bunialski napisał(a): Alfik tak z ciekawości. Jakie ostatnio ciężko brzmiące płyty nagrałeś? Szukam wzorców...
Raczej nagrywam lekko brzmiące, wręcz akustyczne...
Nie lubię edytować nutka po nutce i trigerować bębnów, wymagam też grania numerów w całości i jestem dość drogi, więc na rynek pluginmetalu kompletnie się nie nadaje.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor