Spoko moge nagrywać na hartke wtedy różnica miedzy fenderem usa 1969, a meksykancem spadnie do 0%.
Nie skumałeś chyba o co chodzi.
To jakbyś jarał się różnicą między WAV a mp3 246kbps na domowym jamniku.
Może teraz zrozumiesz o co chodzi.
Nagrywając na demeterze obnażam wszystkie basy na golasa i każda nierówo brzmiąca, głucha, odstająca od reszty struna, to czy bas ma kopa, czy ma górkę czy jest głuchy - wszystko wyłazi od razu. Nagrywając na combo za 1000zł mógłbym tuszować wady instrumentów.
Napisałeś:
"Jak ktoś szuka niuansów z demetera to kupuje fendera za 10000 zł, "
Moim zdaniem jak ktoś szuka niuansów z fendera za 10000zł to kupuje demetera bo na innych gratach raczej ich nie usłyszy tak boleśnie.
3CI EDIT:
Mam w warsztacie piec kustoma z seri KBA, moge ci nagrać mikrofonem mojego pare precli usa z lat 70 i pare japońców, jak odgadniesz wszystko to zaczniesz od tego dnia mówić że japońce graja tak samo zajebiscie jak stare fendery usa
Nie skumałeś chyba o co chodzi.
To jakbyś jarał się różnicą między WAV a mp3 246kbps na domowym jamniku.
Może teraz zrozumiesz o co chodzi.
Nagrywając na demeterze obnażam wszystkie basy na golasa i każda nierówo brzmiąca, głucha, odstająca od reszty struna, to czy bas ma kopa, czy ma górkę czy jest głuchy - wszystko wyłazi od razu. Nagrywając na combo za 1000zł mógłbym tuszować wady instrumentów.
Napisałeś:
"Jak ktoś szuka niuansów z demetera to kupuje fendera za 10000 zł, "
Moim zdaniem jak ktoś szuka niuansów z fendera za 10000zł to kupuje demetera bo na innych gratach raczej ich nie usłyszy tak boleśnie.
3CI EDIT:
Mam w warsztacie piec kustoma z seri KBA, moge ci nagrać mikrofonem mojego pare precli usa z lat 70 i pare japońców, jak odgadniesz wszystko to zaczniesz od tego dnia mówić że japońce graja tak samo zajebiscie jak stare fendery usa