10-19-2014, 04:10 PM
Mi tam ten simmswatt przynajmniej na tych samplach kompletnie nie pasuje przypomina bardziej gumową wersje mesy 400plus. Brzmienie na pewno szlachetne ale kompletnie nie moja bajka.
Dla mnie liczy się tylko stary Hiwatt DR103 albo ampeg i to wyłącznie pod preclem i tak już raczej zostanie.
Jazza wolę zdecydowanie czystego HIFI lub w opcji na dwa zestawy. Jak jazz ma być brudny i nie hi-fi to raczej w coś na kształt pierdzącego warczącego acustica bym się pchał.
Dla mnie liczy się tylko stary Hiwatt DR103 albo ampeg i to wyłącznie pod preclem i tak już raczej zostanie.
Jazza wolę zdecydowanie czystego HIFI lub w opcji na dwa zestawy. Jak jazz ma być brudny i nie hi-fi to raczej w coś na kształt pierdzącego warczącego acustica bym się pchał.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor