03-08-2014, 09:10 PM
(03-08-2014, 10:42 AM)Mateusz napisał(a): Takie moje ostatnie refleksie co do sansampa. Może nie brzmi jak lampa i nie reaguje na artykulacje jak lampiak, ale fajne jest w nim to, że się nie zatyka i ma "stałą" ilość drajwu. Także w zależności od potrzeb jest to równie fajne urządzenie co marshall super bass.
Np jeśli gramy na przemian palcam, slapem i jakieś tappingi to chyba sansamp dużo lepiej się sprawdzi niż taki marshall nad którym jednak trzeba zapanować.
Dlatego PSA-1 zostaje w moim racku, mimo, że od pół roku go nawet nie włączyłem.
Do sansanmpa wracałem chyba 6 razy. Sprzedawałem bo twierdziłem, że był nie potrzebny, a potem nagle go potrzebowałem hehe.
Jak za sansampem dołożysz lampową końcówkę mocy to masz wtedy nową jakość
p.s. Sansampa ze studia nie wywalę nigdy - setki razy uratował dupsko gdy trzeba było coś ukręcić na szybko.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor