(12-10-2013, 10:29 AM)zakwas napisał(a): Nie piszcie o mojej grze i brzmieniu w temacie o Warwicku, bo to podważa wszelką merytoryczność tych wypowiedzi!
Anyway, jestem ciekaw tego heada i jego faktycznej mocy i brzmienia. Na płasko!
Przepraszam odpowiadam jedynie na atak na Ciebie sformułowany przez naszego forumowego sennoyoutubowego wizjonera amatora, który biedaczek zabiłby się spadając z poziomu swojego Ego na poziom swojej wiedzy merytorycznej, praktycznej i umięjętności...
(12-10-2013, 10:33 AM)MrPapaBear napisał(a): Nie dość ze eq ustawiony z wysoko to i wasze propozycje też u mnie króluje 160-180hz, najlepsza częstotliwość dla basu!
Tu się akurat zgadzam.
półkowe podbicie góry sprawdza się w zakresie od 2.5kHz do powiedzmy 6kHz w zależności od basu preferowanego brzmienia i stylistyki.
Do większości zastosowań preferuję okolicę 4kHz.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor