ale co tu zauważać...
ten kolo z warwickiem ma poustawiane brzmienia na jakimś syfrowym multiefekcie typu source audio, zoom, albo coś tam. Filtr (a jak już jesteś takim znawcą to w zasadzie jeden z jego parametrów czyli cut off ) ma ustawiony różnie.
Laska gra na taniutkim ibanezie i na oko na czymś podobnym do sansampa (może to być nawet jakiś plugin sansopodobny). Trzeba przyznać, że jak na ten zestaw to daje nawet radę.
Gdyby były ustawione tak samo to dopiero było by wesoło
ten kolo z warwickiem ma poustawiane brzmienia na jakimś syfrowym multiefekcie typu source audio, zoom, albo coś tam. Filtr (a jak już jesteś takim znawcą to w zasadzie jeden z jego parametrów czyli cut off ) ma ustawiony różnie.
Laska gra na taniutkim ibanezie i na oko na czymś podobnym do sansampa (może to być nawet jakiś plugin sansopodobny). Trzeba przyznać, że jak na ten zestaw to daje nawet radę.
Gdyby były ustawione tak samo to dopiero było by wesoło
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor