05-25-2016, 08:51 AM
@Sire, miło słyszeć, że używasz naszego kombo.
Przepraszamy za usterkę z nadzieją że nie jest poważna.
Czekamy na odpowiedź z serwisu.
Jeśli okaże się, że może to wróżyć poważniejszą usterkę, a nie zużycie samej diody a kombo jest jeszcze na gwarancji,
zrobimy co trzeba aby działał bez zarzutu.
Przepraszamy za usterkę z nadzieją że nie jest poważna.
Czekamy na odpowiedź z serwisu.
Jeśli okaże się, że może to wróżyć poważniejszą usterkę, a nie zużycie samej diody a kombo jest jeszcze na gwarancji,
zrobimy co trzeba aby działał bez zarzutu.
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.
https://www.facebook.com/warwickdistributionPL
https://www.facebook.com/warwickdistributionPL