08-16-2016, 02:59 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-16-2016, 03:01 PM przez WarwickPL.)
Cześć,
Fajnie, że grasz na czerwonych "W"
Jeśli faktycznie jest to problem z niebrzmiącymi (głuchymi strunami), to można reklamować, tym śmielej jeśli jest to przypadek któryś z kolei.
Sytuacja zawsze zależy od sklepu, także od tego czy np. zgłoszenie robisz dwa dni po zakupie, czy po miesiącu, itd.
Jest zawsze trochę dwuznaczności w takich sytuacjach, ale jest to do załatwienia. Napisz proszę do sklepu (w którym kupiłeś czerwone W), ja odpowiednio zaingeruję ze swojej strony i wyślę im pojedyńcze struny. Tak żeby odbyło sie bez zbędnych problemów.
Fajnie, że grasz na czerwonych "W"
Jeśli faktycznie jest to problem z niebrzmiącymi (głuchymi strunami), to można reklamować, tym śmielej jeśli jest to przypadek któryś z kolei.
Sytuacja zawsze zależy od sklepu, także od tego czy np. zgłoszenie robisz dwa dni po zakupie, czy po miesiącu, itd.
Jest zawsze trochę dwuznaczności w takich sytuacjach, ale jest to do załatwienia. Napisz proszę do sklepu (w którym kupiłeś czerwone W), ja odpowiednio zaingeruję ze swojej strony i wyślę im pojedyńcze struny. Tak żeby odbyło sie bez zbędnych problemów.
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.
https://www.facebook.com/warwickdistributionPL
https://www.facebook.com/warwickdistributionPL