(03-21-2017, 09:34 AM)WarwickPL napisał(a): Stanislav, wrzuciłem wywiad z jednym z artystów nie demo produktowe. Nie wiem, jak było kręcone, nie wiem czy któs pomyślał i zmienił struny czy nie. Różnie mogło być. Może nagrywali audio z komórki.
Mówię tylko, żebyś nie traktował jednego filmiku opiniotwórczo w stosunku do całej marki
1. Bas na tym filmiku jest nagrany po linii, a nie z mikrofonu w komórce czy też kamerze.
2. Jeśli gitary firmy Warwick brzmią tak świetnie to dlaczego, na żadnym filmie promocyjnym ani teście tego nie słychać (nie rozmawiamy o preferencjach tylko o faktach typu głuche struny) czy tak bogatej firmy nie stać na dobrych realizatorów dźwięku? Bo to ich wina oczywiście...
3. Być może kogoś powinni zwolnić z marketingu jeśli w materiałach reklamowych zmienia z oszczedności (rozumiem, że dla srodowiska zaiste szczytny cel) struny bez E i H. Wyższe struny brzmią owszem kiepsko, ale słychać, że są raczej nowe
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor