(03-24-2017, 07:43 AM)Burning napisał(a): Prosiłbym u utrzymywanie poziomu, zamiast wylewania żali.
Generalnie post grozy podsumowuje i dalsza dyskusja na temat wyższości świąt wielkiej nocy nad nocą kupały będzie karana banami.
Burning, po Twoim poście pozostaje mi tylko sie wyrejestrować z tego forum i już nigdy tutaj nie wracać.
Jakiś koleś którego nie znamy z imienia i nazwiska, o którym wiemy za to czytając jego posty, ze jego wiedza na tematy produkcji muzycznej, konstrukcji instrumentów, lutnictwa, elektroniki i grania na basie jest bliska zeru i ogranicza się do przepisywania skryptu ze stron reklamowych wrzuca tutaj próbki bardzo kiepskiej jakości instrumentow. Instrumenty te są też bardzo drogie. Na konstruktywną krytykę ad meritum dotyczącą brzmienia i konstrukcji tych instrumentów odpowiada krytyką ad personam, wyśmiewając mnie i Zenka i wciskajac kocopały, że kiepska jakość brzmienia tych instrumentów wynika z mojego gustu itd...
Facet zamiast przedstawić realne argumenty pogrąża się wrzucając próbki coraz gorzej brzmiących instrumentów i stara się wyśmiać mnie i Zenka - ludzi którzy przez wiele lat za darmo słuzyli wam doświadczeniem i poradą.
Zrozum proszę, że ktoś bardziej doświadczony chce przestrzec tych mniej doświadczonych przed kupowaniem drogich bubli.
Nikt nikomu nie zabrania, ani Warwicka kupować, ani na nim grac - jedynie przestrzega przed miną na jaką niedoświadczony muzyk może się wpierdolić wierząc w agresywny marketing uprawiany tutaj i w wielu innych miejscach przez Warwick PL.
Ty za to straszysz banem... Really?
To nie jest dyskusja ESTETYCZNA z cyklu, jeden woli Pedullę a drugi Rickenbackera... Jeden roundy a drugi flaty. Jeden ciemne drugi jasne... Nie rozmawiamy o gustach tylko ewidentnych podręcznikowych przykładach źle brzmiących instrumentów, problemów w rodzaju głuchych strun na instrumentach za dziesiątki tysięcy pln lub wprowadzania klientów w błąd nazwami drewna mającymi sugerować jego ekskluzywny charakter.
Zrozum, że nikt nie ma tutaj bólu dupy, tylko stwierdzamy, że białe jest białe a czarne czarne.
Próbowałem nie wchodzić nawet do tego wątku, ale niestety firrma Warwick jest też dystrybutorem dobrej jakości sprzętu produkowanego przez inne firmy. Chcąc śledzić nowości nie mogłem niestety przejść obok reklamy złej jakości instrumentów i pozostać w zgodzie z własnym sumieniem.
Przez lata odebrałem setki maili i telefonów doradzajac kolegom. Sądząc po ich zadowoleniu, podziękowaniach i tym jak grają i jak brzmią doradzając raczej dobrze i skutecznie. Zorganizowałem wam za darmo kilka warsztatów i spotkań, które wielu z was otworzyły uszy i oczy na granie, brzmienie i produkcje. W sumie patrząc na rozwój niektórych forumowiczów mogę powiedziec, że jestem szczęśliwy, że tak się stało. Słuchanie was to ogromna nagroda.
Niestety nie potrafię przebywać z ludzmi, którzy nie szanują wolności słowa, depczą prawo do dyskusji w imię tzw "poprawności politycznej" zabraniaja krytykować producenta bubli.
Z tego też powodu.
Żegnam
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor