06-29-2018, 09:06 AM
(06-28-2018, 02:04 PM)WarwickPL napisał(a): No i tyle, nie nakręcam tu tej spirali dywagowania o brzmieniu, bo to już było tu przerabiane.
Poza tym miałeś być na grajmidole pograć na Warwickach i nie przyjechałeś.
Startowałem w Pucharze Polski w Karabinie (byłem siódmy i strzeliłem życiówkę) także niestety nie dałem rady dotrzeć.
Na tych basach które przywiozłeś grałem i ich nie lubię.
Jak pisze że Warwick brzmi nieźle to też jest źle...
To nie chodzi o podobienstwo do jazza tylko o to że w tej konfiguracji bass ma jakiś środek i dźwięczność - coś co pozwoli mu na zaistnienie w kapeli. Ten instrument to ma i niestety dlatego, że nie posiada wszystkich charakterystycznych elementów "zwykłego" Warwicka. Jestem przekonany, że tym którzy grają na typowych W też by się spodobał. Może warto zreformować podejście... i takich instrumentów robić więcej. Najlepiej poprostu zatrudnijcie mnie na stanowisku kreatora nowych modeli
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor