05-16-2012, 10:30 AM
(05-16-2012, 10:26 AM)Hubert napisał(a): A Wy musicie jojczyć w każdym wątku o tym?! To już się robi nudne! Trzeba było iść do sklepu na drugi dzień, to byście mieli to zasrane Diablo... Spodziewaliście się, ze ludzie po 12 latach oczekiwania zapomną o tym, że wszystko będzie działało, że wysyłki się nie opóźnią?! Na jakim Wy świecie żyjecie...
Ja sklep Ultima.pl polecam obiema rękami i nogami, świetny kontakt i super ceny, no i wysyłka zawsze na czas. Wydałem u nich już ponad 1000zł, więc to racze nie przypadek, że dobrze trafiłem...
Ja nie "jojczę" (cokolwiek to znaczy ), nie polecam żadnego niegodnego, a nawet w godnych polecenia mogę polecić ten sklep, z którego zamówiłem preorder, i choć go nie dostałem to zostało mi to ładnie wytłumaczone dlaczego, kiedy mogę się spodziewać dostawy oraz anulowanie zamówienia bez ponoszenia konsekwencji