Niegodni polecenia kontrahenci z sieci
W sumie to bardziej jako lekkie zażalenie niż niegodność, ale warto chyba wspomnieć.

Taniestruny.pl zapłacone za towar 14.04, wysłany mail z potwierdzeniem przelewu. Do wtorku cisza. Po moim telefonie, że struny potrzebne na nagranie i "na gwałt", otrzymałem zapewnienie, że do świąt dotrą.
Wysłali towar dopiero w środę po południu. Na gadu (nr ze strony) odpisują po jednym lub 2 dniach lub wcale (tam też się przedstawiłem i prosiłem o szybką realizację).
Paczka dotarła oczywiście dopiero we wtorek po południu, czyli po sesji nagraniowej :/
Mogłem wziąć kuriera, ale przy niedrogich strunach nieco to podraża ich wartość. Nie widziałem opcji "priorytet" w sklepie, a POWINNA być. Jest tylko jedna pozycja dla poczty polskiej. Wysyłają "przesyłką biznesową", co równoznaczne jest z litem EKONOMICZNYM! Podkreślałem, że zależy mi na strunach, mogli zaproponować dopłatę do priorytetu. Na chłopski rozum przesyłka biznesowa powinna być jakoś szczególnie traktowana pod względem czasu doręczenia, a tu się okazuje że to jakiś kolejny bubel pocztowy...

Reasumując. Proponuję kuriera albo zamawiać struny u nich z tygodniowym wyprzedzeniem. Przypominanie im i zapewnienia z ich strony są nieadekwatne do stanu faktycznego. Jedynie cena w przypadku niektórych produktów jest na plus.
Odpowiedz
Niestety potwierdzam, terminowość nie jest ich najmocniejszą stroną.
Warwick->Warwick->Warwick.

[Obrazek: sFxH1j7l.png]
Odpowiedz
I ja niestety muszę to potwierdzić...struny, ponoć priorytetem, przyszły po 2 tygodniach...
Odpowiedz
(04-24-2014, 06:35 AM)Kapral napisał(a): Nie przebija - Muzyk21 za krytykę chciał nas bić.

He he, ależ by się zdziwił przy spotkaniu kilku z nas mrgreen
Odpowiedz
(04-24-2014, 10:03 AM)Basstard
[quote='Kapral napisał(a):
Nie przebija - Muzyk21 za krytykę chciał nas bić.

He he, ależ by się zdziwił przy spotkaniu kilku z nas mrgreen
[/quote]
Kiedyś w krytycznym momencie gdy było tak fest niewesoło, te parę lat temu zadzwoniłem z propozycją spotkania w połowie drogi między Katowicami i Wrocławiem... nie przystał

Co do tanich strun to zauważyłem że na FB mają prężną i aktualną stronę, ja bym tam bez krępacji uderzył z zażaleniami. To powinno im dać do myślenia.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
Na poniższego maila:

Cytat:Witam,

właśnie minął tydzień od zamówienia u Państwa DOSTĘPNEGO produktu w zawrotnej ilości 3szt.

Rozumiem, że, cyt. "kompletowanie zamówienia" jest czynnością zawiłą i czasochłonną, jednak prosiłbym o informację ile jeszcze może to potrwać.

Niestety nie byli łaskawi odpowiedzieć Wink
Warwick->Warwick->Warwick.

[Obrazek: sFxH1j7l.png]
Odpowiedz
(04-24-2014, 01:51 PM)Aval napisał(a): Na poniższego maila:

Cytat:Witam,

właśnie minął tydzień od zamówienia u Państwa DOSTĘPNEGO produktu w zawrotnej ilości 3szt.

Rozumiem, że, cyt. "kompletowanie zamówienia" jest czynnością zawiłą i czasochłonną, jednak prosiłbym o informację ile jeszcze może to potrwać.

Niestety nie byli łaskawi odpowiedzieć Wink

Ja na takie niekulturalne maile też nie odpowiadam.

:oburzony:
Odpowiedz
To nie był pierwszy mail. Wink
Zresztą, jest wredny, ale daleko mu do niekulturalnego.

EOT, jak chcesz ciągnąć to w mordzie - nie róbmy śmietnika.
Warwick->Warwick->Warwick.

[Obrazek: sFxH1j7l.png]
Odpowiedz
(04-24-2014, 07:59 AM)pinio napisał(a): W sumie to bardziej jako lekkie zażalenie niż niegodność, ale warto chyba wspomnieć.

Taniestruny.pl zapłacone za towar 14.04, wysłany mail z potwierdzeniem przelewu. Do wtorku cisza. Po moim telefonie, że struny potrzebne na nagranie i "na gwałt", otrzymałem zapewnienie, że do świąt dotrą.
Wysłali towar dopiero w środę po południu. Na gadu (nr ze strony) odpisują po jednym lub 2 dniach lub wcale (tam też się przedstawiłem i prosiłem o szybką realizację).
Paczka dotarła oczywiście dopiero we wtorek po południu, czyli po sesji nagraniowej :/
Mogłem wziąć kuriera, ale przy niedrogich strunach nieco to podraża ich wartość. Nie widziałem opcji "priorytet" w sklepie, a POWINNA być. Jest tylko jedna pozycja dla poczty polskiej. Wysyłają "przesyłką biznesową", co równoznaczne jest z litem EKONOMICZNYM! Podkreślałem, że zależy mi na strunach, mogli zaproponować dopłatę do priorytetu. Na chłopski rozum przesyłka biznesowa powinna być jakoś szczególnie traktowana pod względem czasu doręczenia, a tu się okazuje że to jakiś kolejny bubel pocztowy...

Reasumując. Proponuję kuriera albo zamawiać struny u nich z tygodniowym wyprzedzeniem. Przypominanie im i zapewnienia z ich strony są nieadekwatne do stanu faktycznego. Jedynie cena w przypadku niektórych produktów jest na plus.

A to dziwne, nigdy nie miałem takich problemów, struny (najtańszą opcją) były u mnie max do tygodnia po zaksięgowania przelewu. Zawsze szybko odpowiadali, zawsze sami mi proponowali inne rozwiązania.. nawet na pytania o dostępność towaru dostawałem szybką odpowiedź.

Być może mam po prostu szczęście.. Wink
Odpowiedz
Za pierwszym razem poszło gładziej (nie miałem wtedy też ciśnienia, to i może nie zwróciłem na to uwagi). Za to samo powiadamiaie o statusie przesyłki bardzo ok.

Może teraz mają większy przemiał, albo za tanio pchają i obsada zmalała Wink
Odpowiedz
podobno dokonali przejęcia firmy Paki razem z właścicielem i teraz tak to wygląda mrbeard

a.
[Obrazek: sss6.jpg]
Odpowiedz
Jak u paki zamawiam struny to mam na drugi dzien rano w skrzynce na listy;D
Odpowiedz
(04-24-2014, 08:42 PM)Mateusz napisał(a): Jak u paki zamawiam struny to mam na drugi dzien rano w skrzynce na listy;D

Razem z Paką mrbrylant
Ja też złego słowa o prezesie forum powiedzieć nie mogę Emotka_2934
Odpowiedz
Tak właśnie myślę, że jak DM się skończą to jednak zaatakuję pakę o EB, aż takiej kolosalnej różnicy w cenie nie ma.
Odpowiedz
Szczerze nie polecam serwisu
http://www.action.one.pl/
a dlaczego, a no dlatego:
Mieli mi złożyć sprzęt, który monitorował będzie plac maszynowy nocą, kamera z obiektywem IR - do nagrywania nocą. Kontakt z początku fajny szybko, dobór sprzętu itp. super.
Po przyjściu sprzętu z akcesoriami po jakimś miesiącu pisaniu maili o pomoc w konfiguracji doszedłem do wniosku że obiektyw jest bez filtra IR. Przysłali inny - później znów inny, później znów inny - w sumie przez 2 lata dostałem na wymianę 3 obiektywy, z których żaden nie nadawał sie do nagrywania nocą... miesiąc temu wqrzyłem się i wysłałem wszystko do nich, jeszcze kulturalnie ale już mnie ponosi (2 lata pisanych maili z których odpowiedzą na 1 z 3-4 napisanych - odpowiedź na zasadzie: technik sprawdzi i odpowie, lub proszę przysłać obiektyw... i tyle.
Przysłali mi po miesiącu wszystko z powrotem - wymienili znów obiektyw (to już 4 zalecany przez nich). Dalej k-wa nie nagrywa w nocy, żadnego info co zrobili.
Najbardziej wkurza brak kontaktu, telefonu nigdzie nie podają, kontakt tylko mailem - w jedną stronę z reguły... Na stronie zapewniają o fachowej pomocy... Ręce opadają.
Omijajcie tą firmę z daleka bo po otrzymaniu od nich sprzętu kontakt się urywa, żadnej pomocy nie ma... Jak bym mieszkał bliżej tej firmy to chętnie uścisnął bym dłoń sprzedawcy/szefa...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości