Liczba postów: 2326
Liczba wątków: 45
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
10
04-24-2014, 07:59 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-24-2014, 08:04 AM przez pinio.)
W sumie to bardziej jako lekkie zażalenie niż niegodność, ale warto chyba wspomnieć.
Taniestruny.pl zapłacone za towar 14.04, wysłany mail z potwierdzeniem przelewu. Do wtorku cisza. Po moim telefonie, że struny potrzebne na nagranie i "na gwałt", otrzymałem zapewnienie, że do świąt dotrą.
Wysłali towar dopiero w środę po południu. Na gadu (nr ze strony) odpisują po jednym lub 2 dniach lub wcale (tam też się przedstawiłem i prosiłem o szybką realizację).
Paczka dotarła oczywiście dopiero we wtorek po południu, czyli po sesji nagraniowej :/
Mogłem wziąć kuriera, ale przy niedrogich strunach nieco to podraża ich wartość. Nie widziałem opcji "priorytet" w sklepie, a POWINNA być. Jest tylko jedna pozycja dla poczty polskiej. Wysyłają "przesyłką biznesową", co równoznaczne jest z litem EKONOMICZNYM! Podkreślałem, że zależy mi na strunach, mogli zaproponować dopłatę do priorytetu. Na chłopski rozum przesyłka biznesowa powinna być jakoś szczególnie traktowana pod względem czasu doręczenia, a tu się okazuje że to jakiś kolejny bubel pocztowy...
Reasumując. Proponuję kuriera albo zamawiać struny u nich z tygodniowym wyprzedzeniem. Przypominanie im i zapewnienia z ich strony są nieadekwatne do stanu faktycznego. Jedynie cena w przypadku niektórych produktów jest na plus.
Liczba postów: 5416
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
6
04-24-2014, 09:01 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-24-2014, 09:12 AM przez Aval.)
Niestety potwierdzam, terminowość nie jest ich najmocniejszą stroną.
Warwick->Warwick->Warwick.
Liczba postów: 3224
Liczba wątków: 27
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
I ja niestety muszę to potwierdzić...struny, ponoć priorytetem, przyszły po 2 tygodniach...
Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
(04-24-2014, 06:35 AM)Kapral napisał(a): Nie przebija - Muzyk21 za krytykę chciał nas bić.
He he, ależ by się zdziwił przy spotkaniu kilku z nas
Liczba postów: 1889
Liczba wątków: 23
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
2
04-24-2014, 10:13 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-24-2014, 10:13 AM przez obserwacja.)
(04-24-2014, 10:03 AM)Basstard
[quote='Kapral napisał(a): Nie przebija - Muzyk21 za krytykę chciał nas bić.
He he, ależ by się zdziwił przy spotkaniu kilku z nas
[/quote]
Kiedyś w krytycznym momencie gdy było tak fest niewesoło, te parę lat temu zadzwoniłem z propozycją spotkania w połowie drogi między Katowicami i Wrocławiem... nie przystał
Co do tanich strun to zauważyłem że na FB mają prężną i aktualną stronę, ja bym tam bez krępacji uderzył z zażaleniami. To powinno im dać do myślenia.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Liczba postów: 5416
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
6
Na poniższego maila:
Cytat:Witam,
właśnie minął tydzień od zamówienia u Państwa DOSTĘPNEGO produktu w zawrotnej ilości 3szt.
Rozumiem, że, cyt. "kompletowanie zamówienia" jest czynnością zawiłą i czasochłonną, jednak prosiłbym o informację ile jeszcze może to potrwać.
Niestety nie byli łaskawi odpowiedzieć
Warwick->Warwick->Warwick.
Liczba postów: 5527
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
2
(04-24-2014, 01:51 PM)Aval napisał(a): Na poniższego maila:
Cytat:Witam,
właśnie minął tydzień od zamówienia u Państwa DOSTĘPNEGO produktu w zawrotnej ilości 3szt.
Rozumiem, że, cyt. "kompletowanie zamówienia" jest czynnością zawiłą i czasochłonną, jednak prosiłbym o informację ile jeszcze może to potrwać.
Niestety nie byli łaskawi odpowiedzieć
Ja na takie niekulturalne maile też nie odpowiadam.
Liczba postów: 5416
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
6
04-24-2014, 02:35 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-24-2014, 02:36 PM przez Aval.)
To nie był pierwszy mail.
Zresztą, jest wredny, ale daleko mu do niekulturalnego.
EOT, jak chcesz ciągnąć to w mordzie - nie róbmy śmietnika.
Warwick->Warwick->Warwick.
Liczba postów: 262
Liczba wątków: 22
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
(04-24-2014, 07:59 AM)pinio napisał(a): W sumie to bardziej jako lekkie zażalenie niż niegodność, ale warto chyba wspomnieć.
Taniestruny.pl zapłacone za towar 14.04, wysłany mail z potwierdzeniem przelewu. Do wtorku cisza. Po moim telefonie, że struny potrzebne na nagranie i "na gwałt", otrzymałem zapewnienie, że do świąt dotrą.
Wysłali towar dopiero w środę po południu. Na gadu (nr ze strony) odpisują po jednym lub 2 dniach lub wcale (tam też się przedstawiłem i prosiłem o szybką realizację).
Paczka dotarła oczywiście dopiero we wtorek po południu, czyli po sesji nagraniowej :/
Mogłem wziąć kuriera, ale przy niedrogich strunach nieco to podraża ich wartość. Nie widziałem opcji "priorytet" w sklepie, a POWINNA być. Jest tylko jedna pozycja dla poczty polskiej. Wysyłają "przesyłką biznesową", co równoznaczne jest z litem EKONOMICZNYM! Podkreślałem, że zależy mi na strunach, mogli zaproponować dopłatę do priorytetu. Na chłopski rozum przesyłka biznesowa powinna być jakoś szczególnie traktowana pod względem czasu doręczenia, a tu się okazuje że to jakiś kolejny bubel pocztowy...
Reasumując. Proponuję kuriera albo zamawiać struny u nich z tygodniowym wyprzedzeniem. Przypominanie im i zapewnienia z ich strony są nieadekwatne do stanu faktycznego. Jedynie cena w przypadku niektórych produktów jest na plus.
A to dziwne, nigdy nie miałem takich problemów, struny (najtańszą opcją) były u mnie max do tygodnia po zaksięgowania przelewu. Zawsze szybko odpowiadali, zawsze sami mi proponowali inne rozwiązania.. nawet na pytania o dostępność towaru dostawałem szybką odpowiedź.
Być może mam po prostu szczęście..
Liczba postów: 2326
Liczba wątków: 45
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
10
Za pierwszym razem poszło gładziej (nie miałem wtedy też ciśnienia, to i może nie zwróciłem na to uwagi). Za to samo powiadamiaie o statusie przesyłki bardzo ok.
Może teraz mają większy przemiał, albo za tanio pchają i obsada zmalała
Liczba postów: 888
Liczba wątków: 39
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
1
podobno dokonali przejęcia firmy Paki razem z właścicielem i teraz tak to wygląda
a.
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
04-24-2014, 08:42 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-24-2014, 08:42 PM przez Mateusz.)
Jak u paki zamawiam struny to mam na drugi dzien rano w skrzynce na listy;D
Liczba postów: 10344
Liczba wątków: 39
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
4
(04-24-2014, 08:42 PM)Mateusz napisał(a): Jak u paki zamawiam struny to mam na drugi dzien rano w skrzynce na listy;D
Razem z Paką
Ja też złego słowa o prezesie forum powiedzieć nie mogę
Liczba postów: 2326
Liczba wątków: 45
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
10
Tak właśnie myślę, że jak DM się skończą to jednak zaatakuję pakę o EB, aż takiej kolosalnej różnicy w cenie nie ma.
Liczba postów: 1280
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
1
Szczerze nie polecam serwisu
http://www.action.one.pl/
a dlaczego, a no dlatego:
Mieli mi złożyć sprzęt, który monitorował będzie plac maszynowy nocą, kamera z obiektywem IR - do nagrywania nocą. Kontakt z początku fajny szybko, dobór sprzętu itp. super.
Po przyjściu sprzętu z akcesoriami po jakimś miesiącu pisaniu maili o pomoc w konfiguracji doszedłem do wniosku że obiektyw jest bez filtra IR. Przysłali inny - później znów inny, później znów inny - w sumie przez 2 lata dostałem na wymianę 3 obiektywy, z których żaden nie nadawał sie do nagrywania nocą... miesiąc temu wqrzyłem się i wysłałem wszystko do nich, jeszcze kulturalnie ale już mnie ponosi (2 lata pisanych maili z których odpowiedzą na 1 z 3-4 napisanych - odpowiedź na zasadzie: technik sprawdzi i odpowie, lub proszę przysłać obiektyw... i tyle.
Przysłali mi po miesiącu wszystko z powrotem - wymienili znów obiektyw (to już 4 zalecany przez nich). Dalej k-wa nie nagrywa w nocy, żadnego info co zrobili.
Najbardziej wkurza brak kontaktu, telefonu nigdzie nie podają, kontakt tylko mailem - w jedną stronę z reguły... Na stronie zapewniają o fachowej pomocy... Ręce opadają.
Omijajcie tą firmę z daleka bo po otrzymaniu od nich sprzętu kontakt się urywa, żadnej pomocy nie ma... Jak bym mieszkał bliżej tej firmy to chętnie uścisnął bym dłoń sprzedawcy/szefa...
|