Wybór interfejsu audio
#31
Mówisz brać?
Odpowiedz
#32
Koledzy przez E-Mu 1820 i tego Behringera nagłaśniali koncert jak im się mikser sfajczył tuż przed sztuką. Dobrze się spisał.
Odpowiedz
#33
Witam, wie ktos moze jak sie przywraca ustawienia fabryczne w line6 bass pod xt live?
Odpowiedz
#34
ADA8000 BEHRINGERA mam. Wiele razy uzywalem - bez najmniejszych problemow z M-Audio FW1814. Razem 16 sladow na raz.
Odpowiedz
#35
(12-15-2011, 10:17 AM)szymam napisał(a): Burn - nie mam kasy na firestudio Wink
I dobrze... słyszałem nowe Presonusy i imho Dice II się nie sprawdza..
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#36
Mam słaby komputer, a kartę na usb. Z tego co mi wiadomo, usb zżera mocno procesor(przy kubaise, 96khz mam obciążenie ~50%). Wyczytałem, że firewire prawie nie obciąża procesora, jednak szukając jakiegoś interfejsu z adatem, natknąłem się na E-mu (http://www.dj-sklep.pl/p/pl/1583/e-mu+1212m+pcie.html). Teraz pytanie. Co pozwoli usprawnić mi nagrywanie ośmiu śladów na raz? Jakiś presonus na firewire(kartę fire na pci mam, kupowałem do kamery) czy może raczej ta e-mu?
Odpowiedz
#37
presonusy na nowej kości są imho gorsze od starych
Motu robi dobre konwertery, ale bywają kłopoty ze stabilnością pod PC (bywają, ale to nie reguła)
M-audio i Focusrite to też pewniaki z tej samej półki co Presonus
jak masz więcej keszu to RME
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#38
Ale moje pytanie brzmiało czy lepiej PCI czy FireWire?
Odpowiedz
#39
a lepsze klapki, czy sandały? Wink
zaletą urządzenia na fw jest to, że zawsze możesz przepiąć na innego kompa
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#40
(12-17-2011, 09:09 AM)szymam napisał(a): Mam słaby komputer, a kartę na usb. Z tego co mi wiadomo, usb zżera mocno procesor(przy kubaise, 96khz mam obciążenie ~50%). Wyczytałem, że firewire prawie nie obciąża procesora, jednak szukając jakiegoś interfejsu z adatem, natknąłem się na E-mu (http://www.dj-sklep.pl/p/pl/1583/e-mu+1212m+pcie.html). Teraz pytanie. Co pozwoli usprawnić mi nagrywanie ośmiu śladów na raz? Jakiś presonus na firewire(kartę fire na pci mam, kupowałem do kamery) czy może raczej ta e-mu?

To E-mu bez żadnego interfejsu ADAT pozwoli ci na 2 ślady nagrywane na raz.
Ja używam E-Mu 1820, ma 8 wejść analogowych z czego 2 są z preampem (czytaj - możesz podpiąć mikrofon, reszta jest liniowa - zbierze sygnał z podłączonego mikrofonu jak coś, ale dosyć kiepsko). E-mu 1616 (nowsza wersja 1820) daje ci 6 śladów analogowych. Przy czym 1820 jest już nieprodukowane, czasem pojawia się na allegro w dobrej cenie. Jeśli koniecznie chcesz żeby to były mikrofonowe wejścia, to 1212 lub 1820 lub 1616 i do tego ADAT np. ten Behringera. E-Mu ma własne sterowniki ASIO, dobre są działają, mnie nie zawiodły przy nagrywkach.
Odpowiedz
#41
Nie zrozumieliśmy się. Chcę kupić behringera, jednak nie wiem czy lepiej podłączyć go do karty pod firewire czy do karty pod pci Wink
Odpowiedz
#42
to już jest indywidualna kwestia
PCIową kartę masz wygodnie na stałe w kompie, a stówkę w kieszeni
Karta na firewire może trafić do plecaka na jakieś nagrania 'w terenie', albo zostać łatwo podpięta do Maca kumpla który na chwile do Ciebie wpadł.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#43
Panowie - szukam jakiegoś taniego interrejsu na USB. Najlepiej, żeby miał zasilanie fantomowe i żebym mógł do niego podpiąć mikrofon dynamiczny.
Zrolowane na bekstejdżu za pomocą blendera i umywalki marki Hardkor.

Tłuste granie

Odpowiedz
#44
Behringer BCA2000 - tani, ale dobrze śmiga Smile
Odpowiedz
#45
pany, mam problem z podpięciem swojego presonusa do kompa Sad
nie mam otóż wejścia firewire, kupiłem jakąś tanią przejściówkę na usb, podpiąłem pod kompa & do zasilania i cały czas mryga czerwono-niebieska lampka (a mam dokładnie presonusa mobile).

problem zapewne tkwi w połączeniu komp-presonus, bo komp również go nie czyta..
tzn pokazuje się info, że coś jest wpięte w USB, ale nie odczytuje urządzenia
w jaki sposób podłączaliście swoje żeby paliła się niebieska lampka? Wink
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości