próbki waszych basów
Kolejne koślawe próbki tym razem z użyciem Steinberga ur12:
https://soundcloud.com/yarzenioova/rock-page-stein

Ala Pageowski backing track troche zabawy z filtrem.Poczatek na polowie filtra, później rozkręcone 3/4 potem maks.

https://soundcloud.com/yarzenioova/inspirembic Sistars - Inspirations.

Testy interfejsu bez właściwego wgryzienia się w utwory, kiedyś zapewne posiedze sensowniej. Fajnie slyszec się normalnie podczas nagrywania Wink

Teraz,jak to ktoś swiatły powiedział,czas nauczyć się grać.Jak słychać nie wszystko można kupić.

Inspirations gram na moim ulubionym ustawieniu czyli połowie filtra,tam gdzie zaczyna być słyszalna górka,każde mocniejsze odkręcenie gałki powoduje dodanie zbyt dużej ilości góry i pokazuje moje braki artykulacyjne,które mnie mocno demotywują.Z czasem jak się nauczę grać to będę odkręcał mocniejWink
Odpowiedz
O kurde, szeroko ten Alembic chodzi. Fajny bas.
Odpowiedz
Jeszcze slap się nagrał, może nagram kiedyś Jaco kostką i będzie komplet Tongue
https://drive.google.com/open?id=0B4Kges...2JPdi14UG8
Drive bo soundcloud mnie oskarżył o bezprawne zawłaszczanie praw autorskich. Zły soundcloud ;(

I jeszcze jakby ktoś chciał usłyszeć jak zmienia się brzmienie tego basu używając filtra i balansu pickupow, tak naprawdę ruchy kilkumilimetorwe galkami:
https://soundcloud.com/yarzenioova/pseudo-pendo-alembo

Jest tam chyba wszystko dobrze opisane w opisie ścieżki na soundcloud, perfidnie wykorzystałem groove Pendo, słychać wyraźnie którego basu na yt od dr kciuka najwięcej się swego czasu nasłuchałem. Chyba razem 14 ścieżek, więc to nagranie dla wybitnie wytrwałych i obdarzonych żelazną kondycją psychiczną ludzi.
Odpowiedz
Testuję sobie Edena wt550
Czy u was też zauważyliście stłumioną górkę? Może to wina lamp..
1 i 3 jest ze zwiększoną górą na preampie, 2 czysty eq.

https://soundcloud.com/pawelwszolek/sets...den-wt-550
Odpowiedz
Ja tam góry pełno nawet na 2 słyszę.Na 3 jest jej już nadmiar.Może masz za dużo perlatora w odsłuchu.

Zeskanowane i zaszyfrowane przez perlator

Odpowiedz
właśnie problem w tym, że znam ten bas i on ma mniej więcej tyle góry co na 3, tyle że ładniejszej, bo tutaj jest ona zrobiona preampem Wink

edit. nie no w 3 przesadziłem, ale generalnie coś mi tu nie gra Wink
Odpowiedz
(01-10-2016, 11:02 PM)Paweł Wszołek napisał(a): właśnie problem w tym, że znam ten bas i on ma mniej więcej tyle góry co na 3, tyle że ładniejszej, bo tutaj jest ona zrobiona preampem Wink

edit. nie no w 3 przesadziłem, ale generalnie coś mi tu nie gra Wink

ten eden to raczej nie jest najlepszy pomysł

VT40 jak już chcesz edena to kupSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Poza tym pewnie sporo góry naturalnej stracisz przez linie,bo chyba nie grasz z kolumna,przynajmniej ja tak słyszę.Przez to jak jestes przyzwyczajony do soundu live mozesz sie czuc rozczarowany,no i oczywiscie jakis tam charakter ten head ma, moze tak konstruktorzy zamierzyli.

Zeskanowane i zaszyfrowane przez perlator

Odpowiedz
(01-10-2016, 11:15 PM)yarzenioova napisał(a): Poza tym pewnie sporo góry naturalnej stracisz przez linie


Igor nie chcę być nie miły, bo Cię bardzo lubię, ale jeśli już mówimy o naturalnej, górze instrumentu to ona występuje praktycznie tylko w sygnale liniowym.

95% zestawów głośnikowych do basu jest mocno nieliniowych jeśli chodzi o pasmo i to nadaje im właśnie tzw "charakter"

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Kup Pan zmodyfikowaną SM900-tkę i będziesz Pan zadowolony Wink.
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
(01-10-2016, 11:18 PM)bratekr napisał(a): Kup Pan zmodyfikowaną SM900-tkę i będziesz Pan zadowolony Wink.

zadzwoń Pan i będziesz pan zadowolonySmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
No jak zwykle,wyrazilem sie nieprecyzyjnie, chodzi mi o to ze pelno razy gralem probe na ktorej mialem pelno specyficznej gory z glosnika,glownie na paczkach typu 4x10, ktorej na linii za cholere nie bylo,zawsze mikrofon zbierze troche sygnalu z paczki ktorej na linii bys nie uslyszal.Pewnie to duza skladowa charakteru paczki, ale nie bez przyczyny basisci maja pretensje jak realizator chce ich z samej linii nagrywac jak maja za soba fajne xlt na ten przyklad.

Zeskanowane i zaszyfrowane przez perlator


Odpowiedz
Jutro się odezwę - miałem zawalony weekend Emotka_2755
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
(01-10-2016, 11:25 PM)yarzenioova napisał(a): No jak zwykle,wyrazilem sie nieprecyzyjnie, chodzi mi o to ze pelno razy gralem probe na ktorej mialem pelno specyficznej gory z glosnika,glownie na paczkach typu 4x10, ktorej na linii za cholere nie bylo,zawsze mikrofon zbierze troche sygnalu z paczki ktorej na linii bys nie uslyszal.Pewnie to duza skladowa charakteru paczki, ale nie bez przyczyny basisci maja pretensje jak realizator chce ich z samej linii nagrywac jak maja za soba fajne xlt na ten przyklad.

Zeskanowane i zaszyfrowane przez perlator

tak ale to zupełnie nie chodzi o górę z gwizdka... tylko przede wszystkim o charakterystyczną kompresję, zniekształcenia, punch w niskim środku pewną organiczność (zwłaszcza przy miksowaniu się z gitarami przesterowanymi i brak składowych sub - harmonicznych

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
dokładnie.. spokojnie Smile
ten head na pewno nie ma u mnie dożywocia, chciałem się pobawić Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 13 gości