Klinika GASu
z fuzzami najlepiej działają stare tranzystory
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(07-11-2011, 10:32 PM)Rumcayz napisał(a): Chcesz powiedzieć, że w takim wypadku tam końcówka i tak pracuje na 100%? A gain rozkręca tylko preamp? Czy czegoś nie skumałem?

Można tak w uproszczeniu powiedziećSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
http://www.youtube.com/watch?v=H_qGsAsF6yE&

OMG! Jazz!
Odpowiedz
(07-11-2011, 10:35 PM)Burning napisał(a): z fuzzami najlepiej działają stare tranzystory

I tu sie nie zgodzę do końca... jest kilka wzorcówSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Kurna, znajomy ma starego wzmaka, Carlsbro bodaj, albo jakoś tak. Tranzystor, ale w porównaniu do dzisiejszych transwestytów (tanich Laneyów itp. bo to też wzmak z niewysokiej półki) gada bosko Wink
www.facebook.com/rustedbrain
www.rustedbrain.pl
www.rustedbrain.8merch.com

Fernandes BXB -> Ampeg SVT (już za chwileczkę, już za momencik) II PRO -> Ampeg SVT 810E = Thrashing Madness \m/
Odpowiedz
Burn miał na myśli, że najlepsze fuzzy są zbudowane na starych tranzystorach, tylko niedokładnie się wyraził Cool

Ale nie kontynuujmy tego wątku, bo zaraz Wam zacznę zamieszczać zdjęcia bebechów starych fuzzów slina
Aha, a wracając do Matampa, to te dwa zdjęcia pokazują atmosferę pracy w fabryce, która tak naprawdę jest stodołą obok Tesco Wink

[Obrazek: 23ucydt.jpg]

[Obrazek: 2j65x7l.jpg]

Enjoy!
Odpowiedz
(07-11-2011, 10:35 PM)Alfik napisał(a):
(07-11-2011, 10:32 PM)Rumcayz napisał(a): Chcesz powiedzieć, że w takim wypadku tam końcówka i tak pracuje na 100%? A gain rozkręca tylko preamp? Czy czegoś nie skumałem?

Można tak w uproszczeniu powiedziećSmile

Generalnie jest tak, ze preamp pracuje na tyle ile ktos go fabrycznie ustawil, a Volumem rozkrecasz koncowke.
-
Odpowiedz
(07-11-2011, 09:38 PM)Alfik napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=Z9IQnDRYIYU

w ciezkim rocku by sie to dobrze odnalazlo Smile
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
Boss RC2. Kurna - chcę go bardzo Wink Ale nie teraz :/



No i jeszcze umieć się nim bawić jak ten pan.
Gram na nerwach.
Odpowiedz
@miklo: jak dla mnie to tego co tworzy ten koleś w tym videło nie da się słuchać, kiepska popiska bez ładu i składu Wink
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
Od 1:20 mniej więcej jest nawet fajnie Big Grin Ważne, że się da, bo Boss zasuwa mrgreen
Gram na nerwach.
Odpowiedz
no tego bossa też bym chętnie przytulił, nie tylko zajebista zabawa z takim loopowaniem ale i spoko sprawa jeśli chodzi o samodoskonalenie
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
No właśnie. Mi chodzi o samodoskonalenie. A i zabawa świetna Big Grin
Gram na nerwach.
Odpowiedz
(07-11-2011, 10:37 PM)Alfik napisał(a):
(07-11-2011, 10:35 PM)Burning napisał(a): z fuzzami najlepiej działają stare tranzystory
I tu sie nie zgodzę do końca... jest kilka wzorcówSmile
oczywiście.. sam lubię podpiąć Bobra pod CLkę, ale do fuzzzzzzzóóówwwwwwwww GASuję na Acoustica 220 Smile
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(07-12-2011, 06:38 AM)gsb napisał(a):
(07-11-2011, 10:35 PM)Alfik napisał(a):
(07-11-2011, 10:32 PM)Rumcayz napisał(a): Chcesz powiedzieć, że w takim wypadku tam końcówka i tak pracuje na 100%? A gain rozkręca tylko preamp? Czy czegoś nie skumałem?

Można tak w uproszczeniu powiedziećSmile

Generalnie jest tak, ze preamp pracuje na tyle ile ktos go fabrycznie ustawil, a Volumem rozkrecasz koncowke.

jest dokładnie odwrotnie....

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 79 gości