Taurus Amps B-HOOD
ogólnie fajnie jest coś dostać za free albo za pół ceny... nawet jeśli jest to Taurus mrgreen

sam swego czasu zastanawiałem sie nad TN 410 ale po tym jak bezpośrednio porównałem tą pakę z Edenem D410XLT to mi przeszło Smile

miałem okazję ograć większość sprzętu tej firmy - nie mój sound poprostu Smile
no i ceny tych zabawek.... imo nieułatwiające bycia realną konkurencją dla bardziej znanych marek w podobnej cenieSmile

ale delay/reverb w jednym mi sie bardzo podoba, a i oba chorusy niekiepskie Emotka_2755

Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster

Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46


http://www.zbigniewforysband.pl/

Odpowiedz
(05-17-2012, 08:24 PM)benkai napisał(a): Jakby qube miał pętle efektów to byłby całkiem zajebisty. A tak tylko zajebisty. Byłem pod wrażeniem tego pudełeczka jak było u Maczosa swego czasu.


Jak to się mówi, coś za coś. Myślę, że upchnięcie 450W, fajnego eq no i nie zapomnijmy zajebistego soundu w tak małej obudowie jest naprawdę dobrym osiągnięciem.
Ja wiem, że dla kogoś może to być problem ale z drugiej strony to jaby była pętla to ktoś by powiedział, że brakuje kompresora, lampowego preampu, graficznego eq, albo miejsca do zawieszenia choinki o zapachu kokosowym do malucha. Big Grin
(05-17-2012, 08:46 PM)ralf-p napisał(a): ogólnie fajnie jest coś dostać za free albo za pół ceny... nawet jeśli jest to Taurus mrgreen

sam swego czasu zastanawiałem sie nad TN 410 ale po tym jak bezpośrednio porównałem tą pakę z Edenem D410XLT to mi przeszło Smile

miałem okazję ograć większość sprzętu tej firmy - nie mój sound poprostu Smile
no i ceny tych zabawek.... imo nieułatwiające bycia realną konkurencją dla bardziej znanych marek w podobnej cenieSmile

ale delay/reverb w jednym mi sie bardzo podoba, a i oba chorusy niekiepskie Emotka_2755


Cóż no jeśli chodzi o to, że nie Twój sound to nie mogę z tym dyskutować.

Naprawdę uważasz, że cena jest jakaś wygórowana?






Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, interpunkcyjne i wszystkie inne.

http://godsownprototype.bandcamp.com/alb...-feel-like
Odpowiedz
Spójrzcie sobie jeszcze raz na rozmiar i wagę tego impulsa. Nie ma szans na pętlę. Musiałby być większy jak na GB Streamliner. Koń jest taki jak go widać. Resztę roboty może odwalić jakiś booster Markbassa czy Microbass EBS.
Może tylko zamiast dwóch wejść sygnałowych lepiej byłoby zrobić jedno z przełącznikiem trybu i dodać wejście słuchawkowe.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
Zgadzam się, pod warunkiem, że to będzie wyjście słuchawkowe Wink

Chociaż też nie jest moim zdaniem potrzebne. Bo jak wyjście słuchawkowe to i by się przydało Line in.

A po co? To ma być mały wzmacniacz sceniczny, a nie wszystkomający multikombajn.

Ja jestem zwolennikiem teorii: mniej jest lepiej.
Odpowiedz
(05-17-2012, 08:34 PM)paka napisał(a): nie wiem jak wy, ale ja pętli efektów do efektów podłogowych nie używamBig Grin

natomiast efektów rackowych z tym headem bym nie zestawiał, bo zatraca się cała idea mobilnościchytry

+500 Chyba mało kto kupując małego wzmaka chce go wozić w racku 10U mrgreen
Taki head mógłby się w pedalboardzie na spokojnie zmieścić Wink
Odpowiedz
Jak to ja nie będę zbyt miły...

Kolego Lacki napisano już wiele książek o manipulacjach NLP itd. Jeśli jesteś za przeproszeniem „handlowcem” to musiałeś się ich naczytać. Wypadało by odpuścić sobie hasła z cyklu cytuję:

"Moim zdaniem na podium stoi abigar i mxr m80. Oczywiście to wynika z moich preferencji a nie dla tego, że się mądrze:] Co byście jeszcze dodali to tej listy?”

Abstrachując od faktu, że MXR 80 akurat moim zdaniem jest wybitnie kiepskim pierdziafonem kompletnie nie reagującym na dynamikę gry o brzydkiej nie klejącej się w miksie i mało szlachetnej barwie tzw “siara” i okropnych szumach własnych, a apropos podium w tej kwestii to może mógłby Ci ułożyć kolega Jetofuj, który jako jeden z nielicznych w Polsce testował już chyba wszystkie butikowe efekty jakie są produkowane i kosztują zwykle majątek to jakbyś zareagował na takie zdanie:

Moim zdaniem na podium najlepszych realizatorów dźwięku na świecie znajdują się obecnie: Błażej Domański i Chris Lord Alge. Oczywiście to wynika z moich preferencji a nie dla tego, że się mądrze:] Kogo byście jeszcze dodali to tej listy?”...

Tia...

A teraz merytorycznie:
1. Instrukcje obsługi. Nie podajecie kompletnie żadnych istotnych parametrów sprzętu. Basiści to nie barany. Podajecie schematy blokowe a pominęliście tak istotne informacje jak Impedancja wszystkich wejść i wyjść poziomy nominalne, poziomy maksymalne zakresy korekcji dobroci filtrów, poziom szumów pasmo przenoszenia??? W instrukcjach od efektów jest jeszcze gorzej. Opis słowny to jedno a parametry to drugie.
2. Kolumny - Porównywałem o ile pamiętam TN 410 i TN 115 dostarczone Krzyśkowi Zawadzkiemu, bo akurat może jakiś murzyn jak przyjedzie na trasę to weźmie sobie za darmo i mu zrobimy zdjęcieSmile Porównywałem z Aguilar GS410 i GS115, Epifani 410 i EBS410 na neodymach. Wytłumacz mi proszę jak to jest, że wasza kolumna o mocy 900w i skuteczności 103dB/1m zatyka się i zaczyna wyraźnie zniekształcać mniej więcej przy połowie głośności paczki Aguilar o mocy jedynie 700W i skuteczności jedynie 101dB/1m. Podobna sytuacja miała miejsce z paczką 1x15. Barwa to oczywiście rzecz gustu, więc w porównaniu do serii GS Kolumny Taurus grały barwą pozbawioną wszelkich detali, tak, że trudno było rozpoznać charakter instrumentu, jaskrawą nieprzyjemną ale za to pozbawioną szczegółów górą pasma, kartonowym środkiem, brakiem tzw mięsa w dolnym środku i niezbyt wyrównanym dudniącym dołem. Jeśli ktoś lubi tego typu barwę jest to jest to oczywiście wymarzony sprzęt dla niego. Panowie kurcze przy tej cenie zainwestujcie w porządne głośniki, bo nie jesteście firmą dla chałturników typu LDM z przed 15 lat gdzie miało być tanio i byle jak. W stosunku do paczek uznanych marek Aguilar, Ampeg, SWR, Eden, stanowicie taką konkurencje jak Marta Kaczyńska dla Beyonce na konkursie piękności. Choć to oczywiście sprawa gustu.
3. Wzmacniacz TH Cross. Podobna sprawa jak przy paczkach niby 750W a zatykał się przy połowie głośności z jaką pracowało SM900 SWR’a i grał znacznie ciszej niż Epifani PS400. Po co chwalić się mocą której nie ma. Nie pytaj o impedancje kolumn sposoby połączeń... Wszystko było przeprowadzone prawidłowo i tak aby zapewnić gratom równe szanse. Jeśli chodzi o brzmienie, to muszę przyznać, że nie poznałem własnej basówki. Brzmienie jak przez mgłę wycofany atak, nie muzycznie mydłowato brzmiący drive zamulający artykulację Ostatnio tak niemuzycznym dźwiękim raczyłem się słuchając EBS Fafner. Korekcja... Użyłeś słowa zajebisty Eq. Ja użyje słowa fatalny EQ jeden z najgorszych jaki słyszałem. Bass na oko filtr aktywny drugiego rzędu wystrojony półkowo na około 100Hz. Znakomicie dodający muła i rozfazowujący sygnał. Podbicie następuje w pasmie, w którym najczęściej buczą samochody i kluby. Tak więc podbijać za bardzo się tego nie da chyba, że ktoś uwielbia tzw „barwe ochronną” wycięcie powoduje, że bass zaczyna brzmieć jak banjo więc też niezbyt dobrze. To samo z wysokimi częstotliwościami zamiast podbijać szlachetnie i niesłyszalnie pasmo z możliwie małymi zniekształceniami i wzmacniać atak z instrumentu wali to siarą a struny jak nie czułem tak nie czuje. Jeden parametryczny środek to imo zbyt mało aby wykręcić dobrze barwę gitary basowej. Filtry są zbyt sytuacyjne raz się sprawdzą raz nie poza tym znów mam wrażenie, że podbijają pasmo które fajnie siedziało w warsztacie jak był prototyp testowany natomiast nikt nie sprawdzał tego w praktyce.
4. MLO system DBS... basista nie jest idiotą i umie ściszyć wzmacniacz jak podbije bas natomiast każdy zbędny element w torze elektroakustycznym powoduje utratę selektywności i szlachetności brzmienia. Zasada ultrakrótkiego toru sprawdza się tak samo dobrze we wzmacniaczach do basu jak i w topowym sprzęcie studyjnym...
5. Zalety sprzętu to świetny i rozpoznawalny design.
6. Kolejna zaleta, to to, że ze względu na swoją nieselektywność i zamulający charakter dźwięku wzmacniacz ten doskonale współpracuje z pierdziafonami w rodzaju wspomnianego MXR M80 cała nieznośna góra i brzydki nieszlachetny wysoki środek, który jest nie do zniesienia po podłączeniu do np preampu Demeter albo nawet zwykłego SWR’a, Aguilara, Epifani, Thunderfunka, tutaj gdzieś niknie i rzeczywiście można ukręcić w ten sposób całkiem przyzwoity sound.

Krytyka miała być konstuktywna więc rady:

Sekcja EQ bass 40Hz 6dB/oc Treble 4kHz 6dB/oc PASYWNE mogą być nawet boost only jak nie to +-12dB
2x filtr parametryczny pełny (z regulowaną dobrocią) jeden 40Hz-400Hz drugi 100Hz-4kHz
Jak koniecznie chcecie filtr z guzikiem to zróbcie: 40Hz + 5dB 6dB/oct półkowo, 100Hz -2dB dzwon (wąsko) 160Hz +3dB dzwon (szeroko) 4kHz +6dB 6dB/oct półkowo w postaci pasywnej matrycy wzmacnianej drugą połówką lampy.
Wywalić z toru wszystkie układy które nie są niezbędne. Zastosować wzmacniacze operacyjne Analog Devices OP275. Nie wiem co jest w środku jak siedzą te to znaczy, że coś innego strasznie tam zamula.
Wywalić limiter bo nic dobrego z dźwiękiem nie robi Sad (źle dobrane parametry - za krótki atak). Jak już silicie się na pętle równoległą to powinno być pokrętło blend inaczej ta pętla jest nic nie warta. Wyjście słuchawkowe?? To jest podobno sprzęt pro.... Obie pętle powinny mieć przełącznik czułości -20dbV +4dBU inaczej ich stosowanie jest mocno ograniczone. Powinno być niezależne wyjście symetryczne Direct i post Eq.

To tyle bycia Chujem na dzień dzisiejszy.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Alfik +1000 Smile
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster

Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46


http://www.zbigniewforysband.pl/

Odpowiedz
Alfik, ale zarzuty o manipulacje są zupełnie nieuzasadnione. Znam Lackiego osobiście i on na prawdę się jara tymi sprzętamiSmile

Odpowiedz
Widzę, że zaczyna się fala "krytykantów" - co by się w tsunami nie przerodziła. Jeśli chodzi o nowe paczki Taurusa podpisuję pod wszystkim co napisał Błażej - jedne z najmniej szczegółowych na jakich grałem - ale w tej materii dosyć mocno odstaję od forumowego modelu. W mojej ocenie paczki brzmią bardzo tempo.
O wzmacniaczach się nie wypowiadam, bo nie miałem jeszcze okazji pograć na nowych konstrukcjach - ale jest szansa, że niebawem potestuję "headzika" Grubego.
Odpowiedz
Dzisiaj bezpośrednie starcie Qube z Ampegiem PF-350 i EBSem TD650, a paczki z Edenem D210XST.

Zaraz jadę testować Smile


Nie wiem panowie o co Wam biega z tymi paczkami. Głuchy nie jestem, na kilku paczkach w życiu grałem, do korzystania z Taurusa nikt mnie nie zmuszał ani nie zapłacił mi grubych Wink milionów.

Odpowiedz
(05-17-2012, 11:30 PM)Alfik napisał(a): Jeśli chodzi o brzmienie, to muszę przyznać, że nie poznałem własnej basówki. Brzmienie jak przez mgłę wycofany atak, nie muzycznie mydłowato brzmiący drive zamulający artykulację

Alfik, to jest thcross (preamp tranzystorowy, brak eq, brak przycisków) z edenem, bas na singlach bez preampu i eq:

fatbellyfamily.pl/downloads/sambass.mp3

to jest przez mgłę wycofany atak i nie słychać mojej (wątpliwej) artykulacji? Pomijam kwestię mikrofonu nie do końca nadającego się do basu (c414), ale to na prawdę dla Ciebie tak źle brzmi?

Pytam z ciekawości - słyszę coś innego i też nie jest do końca tak, że od czterech lat nie podpinałem żadnego innego wzmacniacza - w tym samym pomieszczeniu do tej samej paki wpinałem już parę rzeczy.
Odpowiedz
@ Alfik:

Nie odpowiem kopiując Twój tekst bo zajęłoby to zbyt dużo miejsca.

Jakkolwiek krytykę gratów stosunkowo łatwo mi znieść to zarzuty o to, że stosuje manipulacje i nlp tak średnio. To, że jestem handlarzem niekoniecznie oznacza, że stosuje takie strategie. Posłużyłeś się w tym przypadku bardzo kiepskim stereotypem porównywalnym do - muzyk, alkoholik.
Przekonywanie i zachęcanie klientów nie zawsze oznacza socjotechnikę.
Faktycznie dużo się na ten temat naczytałem ale nie jako sprzedawca ale jako pedagog.

Po drugie nie uważam, żebym zrobił coś złego pisząc o swojej opinii. Obu efektów używam od pewnego czasu, miałem okazje przetestować kilka innych i tak się zdarzyło, że najfajniej mi się na nich gra.
Jeżeli forum nie służy do wygłaszania opinii to nie wiem do czego... Do wygłaszania pochopnych osądów? Smile
W każdym razie jeżeli uważasz, że pisanie o swojej opinii jest NLP i nieuczciwym zagraniem w stosunku do forumowiczów to przejrzyj swoje wypowiedzi które zawierają to znamię i je usuń.

Kolejną rzeczą jest to, że ja nie zajmuje się handlem na Polskę. Więc Twój zarzut jakoby moje wypowiedzi na forum były skierowane na to, że chcę kogoś zachęcić do kupna i zarobić na tym są trochę głupie. Tak naprawdę im mniej zamówień na Polskę tym szybciej mogą wychodzić zamówienia zagraniczne na których ja zarabiam.

Ze względu na to, że zawsze wolałem grać niż wkuwać informacje o decybelach to co do konstruktywnej krytyki muszę ją trochę przetrawić.
W każdym razie dzięki za tekst, czekałem na niego parę tygodni Big Grin
Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, interpunkcyjne i wszystkie inne.

http://godsownprototype.bandcamp.com/alb...-feel-like
Odpowiedz
(05-18-2012, 07:37 AM)Gruby napisał(a): Dzisiaj bezpośrednie starcie Qube z Ampegiem PF-350 i EBSem TD650, a paczki z Edenem D210XST.

Zaraz jadę testować Smile


Nie wiem panowie o co Wam biega z tymi paczkami. Głuchy nie jestem, na kilku paczkach w życiu grałem, do korzystania z Taurusa nikt mnie nie zmuszał ani nie zapłacił mi grubych Wink milionów.

Piotrek Tobie nie przeszkadza, że tracisz cześć pasma a ja lubię więcej szczegółów. Ty lubisz Sica a dla mnie są konturowe. Jak zwykle nikt tu nie ma racji. To gust. Jednak są aspekty obiektywne (słyszalne - pasmo efektywność, dynamika), które wskazują, że paczki Taurusa odstają od konkurencji, co nie znaczy, że nie można się nimi cieszyć Wink
Odpowiedz
Hmm...

Zweryfikujemy Twoją opinię z Sakturą za parę minut Smile

Odpowiedz
(05-18-2012, 08:23 AM)Gruby napisał(a): Hmm...

Zweryfikujemy Twoją opinię z Sakturą za parę minut Smile

Najchętniej zweryfikowałbym osobiście jak będziesz u mnie Wink Pozdrowienia dla Marcina Emotka_2497
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości