Klinika GASu
zbudowac domek z kart na 12 pieter tez mozna, co nie zmienia faktu, ze jest to zajebiscie trudne Big Grin

A tak serio, jesli juz mialbym wydawac na wioslo - usredniwszy cene - jakies 15k, to chcialbym, zeby juz bylo dokladnie takie jak chce, a takie, jakie mi sie trafi.
outreband.com

Odpowiedz
(06-06-2012, 09:32 AM)OMSON napisał(a):
(06-06-2012, 09:31 AM)Gruby napisał(a): I to jest największy ból mrgreen

A co - szafa narzeka? mrgreen

Parę rzeczy by musiało zniknąć z szafy, żeby Wal w niej zagościł Wink
Odpowiedz
(06-06-2012, 10:17 AM)Gruby napisał(a): Parę rzeczy by musiało zniknąć z szafy, żeby Wal w niej zagościł Wink

Trza kupić Wala! Smile Zgodnie z nazwą - niech się wala mrgreen
Odpowiedz
Hehehehe mrgreen
Odpowiedz
dostal gear od taurusa to teraz wal!




Wink
Odpowiedz
Hehehe Emotka_2755

Szukam i szukam, ale ciężko taką piątkę znaleźć.

Znalazłem dwie czwórki, jedną za 9tysi w złotówkach.

Ale po kiego mi czwórka... Rolleyes
Odpowiedz
A pokaż tę czwórkę, daj się poślinić??
Odpowiedz
[Obrazek: 131846048.jpg]
Odpowiedz
Rainbow 
(06-06-2012, 07:15 PM)Gruby napisał(a): Hehehe Emotka_2755

Szukam i szukam, ale ciężko taką piątkę znaleźć.

Znalazłem dwie czwórki, jedną za 9tysi w złotówkach.

Ale po kiego mi czwórka... Rolleyes

Nie lepiej wziąć czwórkę i włożyć BEAD?
Odpowiedz
Nie, dla mnie podstawowym basem zawsze jest piątka. Lubie szerokość gryfu, lubię ciężar, dotyk gryfu (wzwody w dół Wink ).

Poza tym jak każdy grający mam pewne schematy poruszania się po gryfie, czucia dźwięku itd. A to jest ważne jak się często gra najebanym Smile

Odpowiedz
(06-06-2012, 08:34 PM)Gruby napisał(a): [Obrazek: 131846048.jpg]

Masz rację. Ten słoń to super sprawa Emotka_2403
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11


(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Odpowiedz
A gdzie ja mówiłem, że cokolwiek tam to super sprawa?
Odpowiedz
(06-05-2012, 10:18 AM)elteha napisał(a): Coraz wiekszy GAS, blagam, niech ktos powie, ze to wioslo jest chujowe...


grałem na takim tylko w innym wykończeniu... Zamuła w górce brzydki środek. Kasa duża a brzmienie bardzo przeciętne. Gdyby wywalić elektrownie mostek i zmienić lakier to pewnie grało by trochę podobnie do sandberga. Dla mnie był bardzo niewygodny.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Na pewno grałeś tym na eshu?Smile..muląca górka?muląca to ona jest na tym filmiku..owszem.Z sandbergiem esha łączy tylko kraj produkcji i możliwość regulacji rozstawu strun na mostku...Pewnie grałeś ma dojebanych strunach i z fabrycznym setupem...To za mało..
Odpowiedz
(06-07-2012, 08:22 AM)dr_kciuk napisał(a): Na pewno grałeś tym na eshu?Smile..muląca górka?muląca to ona jest na tym filmiku..owszem.Z sandbergiem esha łączy tylko kraj produkcji i możliwość regulacji rozstawu strun na mostku...Pewnie grałeś ma dojebanych strunach i z fabrycznym setupem...To za mało..

Na warsztaty Blues nad Bobrem przywieźli wszystko co mają w ofercie. Wykładałem tam i miałem z dużo czasu na ogranie wszyskich eshów które tam mieli... Szału nie ma. Struny były nowe.

Ciekawostka nasze Mayo robiło basy dla Esha przez wiele lat.

P.S.

Swiadkiem ogrania był Krzysiek Scierański, który powiedział żartem przedstawicielowi esha że będą mieli z aptekarzem przejebane...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 73 gości