Marku, pograjmy na basie! - MarkBass B-HOOD
a coż Ci dokładnie nie pasuje w marku ?
a może nie nastawiaj się na combo ?
Może kup sobie jakiś mega transparentny head i małą kolumienke ?
Nie to że na siłe ogłaszam ale mam Thunderfunka na sprzedaż i jest to kapitalny wzmacniacz..
Odpowiedz
yacoob

Nie, absolutnie nie jest tak że "nie pasuje", ale rzeczywiście potrzebuję staroświeckiego wzmacniacza (nie mylić z vintage - chodzi o mosfety, lampy, tranzystory itp.), plus malutka kolumna ale nie neodymowa, tylko "uczciwa" tradycyjnaCool

Masz jakiś link do tego Thunderfunka???
Odpowiedz
(03-18-2013, 07:00 PM)adazz napisał(a): Emotka_3032

Zaczyna być to po prostu nudne .... ale jestem w kolejnym "robinhoodzie" - znaczy mam wzmacniacz Markbassa TA503 - no, fajnyCool ale, ja mam jak zwykle "ale", więc jest u mnie przejściowo - lub jak kto woli tymczasowo, taka "substytutka", do momentu przybycia "......." brak pomysłu, serio nie mam za grosz pomysłu. Potrzebuję jakiś sklep z wyborem, niech kurna stoją tam np. Fender Bassman 100, Peavey VB2, EBS Classic T90, i parę innych - nie wiem może gdzieś w Londynie znajdę?

Nie no, ale Markbass jest ciekawyTongue

pzdr

A.

Wpadnij na basturbacje... problem się rozwiąże sam Smile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Ciężko z czasem było, ale trzeba się zebrać i napisać Smile
w ostatni weekend grałem 2 gigi na stacku Marka - head 800 i paczki 4x10 oraz 15.

Na pierwszym gigu słyszałem, że gram, ale nie słyszałem co Big Grin
Za to ponoć na przodach było świetnie. Na drugi gig wyciągnąłem więc wnioski i zrezygnowałem z 15".
Sukces!
Sound lekko kartonowy, ale zupełnie znośny, czytelność zadowalająca.
Jeden z filtrów robi paskudny karton, więc nie używałem, drugi jakby 'postarza' sound, ale traci się na czytelności, więc użyłem na 20%. Korekcja minimalna, raczej do smaku i pomieszczenia.
Stosunek głośność/masa powala. Do studio bym tego nie wziął, ale jako stack koncertowy?! Fajna sprawa, szczególnie z regulacją poziomu liniowego.
Więcej do zarzucenia mam paczkom, niż headowi - 15" muliła, 4x10" odezwała się znośnie po położeniu jej poziomo i zdjęciu gwizdka na jakieś -5dB, a i tak był karton gorszy niż z linii na przodach.

Ogólne wrażenia koncertowe jednak znacznie lepsze, niż w przypadku niskich serii, z którymi miałem styczność kilka lat temu.
No i masa.. samodzielne przestawianie stacka to jakaś bajka Big Grin
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Te filtry markbassa to totalna porażka. Zawodnik operujący klasycznie pasywnym basem, lubiący podkreślić środek najlepiej na parametryku będzie zawiedziony.
Ten Vintażowy robi bułę która może jakoś daje radę ale wystarczy lekko odkręcić ten filter gdy mamy jasne stalowe struny i cały zestaw dźwięcznego basisty(mosiężne siodełko i most) przerabiałem to w blazerze a VPF robi uśmiech romana. Nigdy ich nie ruszałem gdy miałem Marka little tube poza tym jednym opisanym wyjątkiem.

Miałem swojego czasu ochotę na tą przepiękną głowę
[Obrazek: 14t37s3.jpg]

No ale tradycyjny potraktowany po macoszemu środek mi się nie podoba więc odpuściłem.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
(04-30-2013, 07:47 AM)Burning napisał(a): Ciężko z czasem było, ale trzeba się zebrać i napisać Smile
w ostatni weekend grałem 2 gigi na stacku Marka - head 800 i paczki 4x10 oraz 15.

Mógłbyś napisać dokładnie jaki to był model wzmaka i kolumny ?? Emotka_2755
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster

Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46


http://www.zbigniewforysband.pl/

Odpowiedz
nie mam pojęcia!
Head z lampą na wejściu, ponoć 800W.. mogę obadać po fotach w wolnej chwili.
Paka z dwoma BR (góra i dół, jak w tym dużym Edenie), ale lepiej brzmiała położona na boku.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Ja naprawdę nie wiem, jak i na czym wy gracie, że wychodzą historie typu "słyszałem, że gram, ale nie słyszałem co", "karton", "plastik" itp. Jakieś 15 lat temu miałem hartke 3500 i wiem, co to karton, grałem też na Warwickach, gdzie słyszałem, że gram Smile ... grałem też na wielu innych wzmacniaczach wielu innych firm. Odkąd mam Mareczka zawsze słyszę dokładnie każdy dźwięk, nawet w plenerze selektywność jest zajebista, a kopniak w d... potężny. Początkowo grając na paczce 102 HF musiałem dodawać trochę dołu, ale z paczką club 600 F32 mam wszystko na "0" i w zależności od sceny reguluje tylko filtrem VFP (jednak są to regulacje od 0 do może 30% działania). Brzmienie jest zawsze sprężyste, żaden karton, raczej miękkie i bardzo plastyczne. Nie zachwyca może niuansami jak jakieś high endy, uważam że przy grze palcami mógłby mieć więcej pazura, ale na pewno jest to wysoka polka i żaden wstyd. Raz tylko zdarzyło mi się, że gitara, którą miałem za chuja nie chciała na nim grać, mianowicie Yamaha TRB 5 II. Brzmiala fajnie nawet na Ashdownie Magu, a na Mareczku kołek jak ch...j. Co ciekawe gorsza ponoć TRB 1005 brzmiała już zajebiście Smile. Dla mnie jak dotąd nie trafiłem na nic lepszego do grania w terenie, ale ja nie gram na przesterach Smile. Emotka_2755
Odpowiedz
(04-30-2013, 07:12 PM)Burning napisał(a): nie mam pojęcia!
Head z lampą na wejściu, ponoć 800W.. mogę obadać po fotach w wolnej chwili.
Paka z dwoma BR (góra i dół, jak w tym dużym Edenie), ale lepiej brzmiała położona na boku.

Markbass Little mark tube 800 z "lampką" bo to co tam siedzi jest 1/3 tego co preampówka 12ax7 ale mi się i tak podobała bo dawała fajnego kopa.

Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
(04-30-2013, 07:47 AM)Burning napisał(a): Stosunek głośność/masa powala. Do studio bym tego nie wziął, ale jako stack koncertowy?! Fajna sprawa, szczególnie z regulacją poziomu liniowego.
Więcej do zarzucenia mam paczkom, niż headowi - 15" muliła, 4x10" odezwała się znośnie po położeniu jej poziomo i zdjęciu gwizdka na jakieś -5dB, a i tak był karton gorszy niż z linii na przodach.

Ogólne wrażenia koncertowe jednak znacznie lepsze, niż w przypadku niskich serii, z którymi miałem styczność kilka lat temu.
No i masa.. samodzielne przestawianie stacka to jakaś bajka Big Grin

Są conajmniej 3 różne 410 paczki markbassa obecnie, więc nie wiem o krórej mówisz...
Ja od jakiś 3 lat mam taką (rzadko stosowaną swoją drogą w kombinacji z 115 ze względu na konstrukcję bassreflexów) http://www.musiciansfriend.com/amplifier...er-cabinet

Nie jest idealna ale jest to dobra paczka. Ma maaaasę dołu, ciekwą barwę zdecdowanie bardziej vintage niż modern mimo zastosowania neodymowych głośników. Doskonały wybór na standolone. Zjadła wprost orangeowską OBC410,w porównaniu z którą ma może ciut mniej subtelny środek zato duuuużo konkretniejszy zadek. Co do pracy w studiu to sprawuje się tak.

https://soundcloud.com/basekk/dfb

To są suche ślady, bez żadnej ingerencji produkcyjnej (poza ustaieniem poziomów) ; moim zdaniem dość miarodajne. Mnie się podoba, choć znów coraz częściej myślę o Mesie mrgreen
Odpowiedz
(05-01-2013, 10:41 AM)citizenkane napisał(a): Nie jest idealna ale jest to dobra paczka. Ma maaaasę dołu, ciekwą barwę zdecdowanie bardziej vintage niż modern mimo zastosowania neodymowych głośników. Doskonały wybór na standolone. Zjadła wprost orangeowską OBC410,w porównaniu z którą ma może ciut mniej subtelny środek zato duuuużo konkretniejszy zadek. Co do pracy w studiu to sprawuje się tak.

https://soundcloud.com/basekk/dfb

To są suche ślady, bez żadnej ingerencji produkcyjnej (poza ustaieniem poziomów) ; moim zdaniem dość miarodajne. Mnie się podoba, choć znów coraz częściej myślę o Mesie mrgreen

dobre granie, dobry sound Emotka_2755
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster

Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46


http://www.zbigniewforysband.pl/

Odpowiedz
(04-30-2013, 07:49 PM)chałturnik napisał(a): Ja naprawdę nie wiem, jak i na czym wy gracie
[...]ale ja nie gram na przesterach Smile. Emotka_2755
W pytaniu zabrakło "co gracie" - otóż gram deathmetal, gdzie gity i stopka chodzą gęsto, więc bas na prawdę potrzebuje mieć tzw. przecinak.
A przesterów nie używam i - o zgrozo - gram palcami na jazzbassie Smile

obserwacja:
oj daje kopa.. była odkręcona na 90%, a gain dałem prawie do clippingu (migało przy atakach), sound wyszedł na prawdę znośny.

citizenkane:
wyglądała podobnie.. miała regulacje horna na bocznej ściance.
Poziomo brzmiała zaskakująco dobrze, jak na coś, co nie waży Big Grin
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Właśnie wróciłem ze studia... próbowałem kilku rozwiązań. Była tam paczka Ampega 410 classic (nie znam się na ampegach) w każdym razie została zdominowana przez markbassa 410HF w każdym calu.... Czytelność, dół, pierdolnięcie i finezja K.O. Wiem że można leszcze lepiej, ale na prawdę ciężko tu się do czegoś przyczepić.
Odpowiedz
(05-02-2013, 08:54 PM)citizenkane napisał(a): Właśnie wróciłem ze studia... próbowałem kilku rozwiązań. Była tam paczka Ampega 410 classic (nie znam się na ampegach) w każdym razie została zdominowana przez markbassa 410HF w każdym calu.... Czytelność, dół, pierdolnięcie i finezja K.O. Wiem że można leszcze lepiej, ale na prawdę ciężko tu się do czegoś przyczepić.

Cieszy mnie pozytywna opinia o STD 104HF bo to jedna z kolumn, które biorę pod uwagę w niedalekiej przyszłości Smile Emotka_2755 Niestety nie ma za bardzo możliwości ograć tego modelu gdzieś w mojej okolicy :/
Fender Highway One P Bass Custom - G&L Tribute L2500 - Ibanez SR 305DX - Ampeg SVT 2 Pro - Ashdown Little Giant 1000 - Ashdown MAG 414T - ART PS 4x4 PRO - MXR M80 - EBS MultiComp - EHX Steel Leather - Planet Waves CT 04 - Klotz FunkMaster

Ampeg B-HOOD # 23
P-BASS FANCLUB # 46


http://www.zbigniewforysband.pl/

Odpowiedz
citizenkane: akurat obie 410 ampega są imho z dupy Big Grin
ale fakt - Marek je zjada
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości