ThermiT
#31
Bardzo fajne, faktycznie takie oldschoolowe granie w dobrym tych słów znaczeniu. Wokal ma kawał głosu i niezły akcent, perkman sieje zniszczenie, a riffy szarpią trzewia, naprawdę mi się podoba. I brzmienie mocarne, zwłaszcza gitar i basu (od mniej więcej 4:00 mam wrażenie, że jest więcej "klekotu" i robi się jeszcze fajniej, inaczej grałeś czy mi się tylko wydaje?). Gracie gdzieś niedługo w Poznaniu? Chętnie bym popogował Wam pod sceną Wink
Odpowiedz
#32
W Poznaniu chwilowo nie, dwa gigi gralismy ostatnio. Trzeba odpoczac od poznanskich desek.
Dzieki!
Odpowiedz
#33
Muzyka rewelacyjna
wokalista super

Gary brzmią jak składane z sampli i próbek i tygodniami równane. Brzmienie overheadów jeśli w ogóle jest to skandal - nie zdziwiłbym się jakby to było midi. Gitary bardzo fajne zagrane choć brzmienie toszkę podowe niestety. Bas tam gdzie słyszę gra bardzo fajnie. Brzmieniowo trąci mi sansampem niestety i w niektórych riffach kompletne ginie - brak też mięsistego dołu. Całość brzmi jakby była dość mocno równana myszką. Ale to mendzenie producenta, który chciałby usłyszeć po prostu dużo droższą produkcję.

Muzycznie super
Fabian - gratulacje

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#34
Dziekowac!
Ani grama Sansampa Wink
Odpowiedz
#35
(07-10-2013, 01:41 PM)Alfik napisał(a): Muzyka rewelacyjna
wokalista super

Gary brzmią jak składane z sampli i próbek i tygodniami równane. Brzmienie overheadów jeśli w ogóle jest to skandal - nie zdziwiłbym się jakby to było midi. Gitary bardzo fajne zagrane choć brzmienie toszkę podowe niestety. Bas tam gdzie słyszę gra bardzo fajnie. Brzmieniowo trąci mi sansampem niestety i w niektórych riffach kompletne ginie - brak też mięsistego dołu. Całość brzmi jakby była dość mocno równana myszką. Ale to mendzenie producenta, który chciałby usłyszeć po prostu dużo droższą produkcję.

Muzycznie super
Fabian - gratulacje

Idealnie opisałeś sposób robienia miksów przez Franka Smile Perka w większości triggerowana, czyste sygnały z gitar przepuszczone przez jakieś VST, dużo równania do grida Wink To wszystko miksowane na głośiczkach komputerowych Geniusa, więc szału być nie mogło Tongue I tak moim zdaniem jest to zrobione dużo lepiej niż miała być zrobiona nasza płyta Wink

Odpowiedz
#36
Chlopaki gitary nagrywali z paczek, majkiem.
Odpowiedz
#37
(07-10-2013, 06:27 PM)Fabian napisał(a): Chlopaki gitary nagrywali z paczek, majkiem.

Tylko ? Nie było żadnych czystych śladów ?
Odpowiedz
#38
Chyba wyrazilem sie jasno, gitary sa z pak, majkow Wink
Odpowiedz
#39
(07-10-2013, 09:35 PM)Fabian napisał(a): Chyba wyrazilem sie jasno, gitary sa z pak, majkow Wink

nawet jeśli... to potem nałożone 100 pluginów, które psują brzmienie... a jeśli ich tam nie ma to są po prostu kiepsko nagrane, ale tak czy inaczej muza jest bardzo fajna, na koncert bym poszedł, a cięzko mnie wyciągnąć na koncert metalowej kapeli, która nie nazywa się Iron Maiden.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#40
Emotka_2755
Odpowiedz
#41
Bump Wink
Odpowiedz
#42
Również dawno nie słuchałem takich klimatów, ale kiedyś sporo. Co do realizacji już było sporo powiedziane. Muzycznie mam kilka skojarzeń, m. in. King Diamond, Annihilator, DRI... Miło wspominam tą muzykę młodości. O ile teraz już trochę mi nie leży wieczna gonitwa w takim stylu, to u Was jest fajna melodyjność i ciekawa kompozycja. Basik ładnie żre (co w takim klimacie nie zawsze stoi na poziomie), są elementy dające oddech no i bardzo soczysty wokal. Gratulacje. Jak zawitacie gdzieś w moje okolice nie omieszkam wpaść na koncert.
Odpowiedz
#43
Emotka_2755
Odpowiedz
#44
Kolejny utwor, ktory wypuszczamy, Holy Bomb. Zapraszam do sluchania, wypowiadania sie.
http://www.mediafire.com/download/trxccmmna1c2dzg/

Mp3@320
Dzieki.
Odpowiedz
#45
Wasz wokalista rozpierdala mi system. Gdzie się takich znajduje?Big Grin

Bas brzmi super (co to za wiosło?), jest fajny stukot, a jednocześnie jakby więcej mięsa szło, chociaż może to dlatego, że chyba ogólnie w konstrukcji utworu bas ma więcej przestrzeni. Tak naprawdę to ten track sprawia wrażenie, jakby opierał się przede wszystkim na basie, a gitary były tylko tłem Big Grin I świetnie to tu wychodzi.

Rzuca się z uszy słaba jakość nagrania talerzy - ledwo je IMO słychać.

I jeszcze raz - Wasz wokal rozpierdala mi system, jak dla mnie absolutny metalowy top w Polsce, bez ściemy.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości