Lutniczy B-HOOD
Tak, żebyś mógł na koncercie między numerami liczyć kliknięcia, żeby broń boże nie zagrać na "6" zamiast na "7".

Sądzę, że nada się także w studio - żeby nagrać wszystkie numery na każdym ustawieniu, potem zrobić gotowe miksy/mastery i wtedy zadecydować Wink
Odpowiedz
nie chodzi tylko o to, są wersje ToneStylera z klikami i bez. Założenie jest też takie, że tnąc górę nie tnie środka tak jak klasyczna gała tone. Trochę moim zdaniem powyższe demo traci na tym, iż pan pokazuje kwestię na preclu z flatami, lepiej byłoby słychać na czymś sporo jaśniejszym, choćby '70s jazzie z klonem.
[Obrazek: 17m.gif]
Odpowiedz
A, to jednak nawet fajneSmile
Odpowiedz
fajne fajne, trochę drogie jak na przełącznik z paroma kondensatorami i 16 pozycji to jednak dużo - w sumie rozglądam się za sprytnym lutowaczem który zrobiłby mi coś takiego w wersji 6-pozycyjnej i z może nie do końca oczywistą kolejnością ustawień.
[Obrazek: 17m.gif]
Odpowiedz
Czyli trochę jak alembicowski low pass filter, tyle, że pasywne. Fajne!
Odpowiedz
(07-09-2013, 12:33 PM)paciapu123 napisał(a): Pan mówi o "treblowym" brzmieniu w maksymalnym wychyleniu, tak jakby ze zwyczajnym potencjometrem TONE nie potrafił tego wydobyć (oczywiście, jeśli dobrze go zrozumiałem). Z kolei tutaj:
http://www.talkbass.com/forum/attachment...1287089484
widać, że do pełna odkręcone potencjometry właściwie niczym się nie różnią. Czyli ten TONESTYLER służy tylko i wyłącznie do lepszego odwzorowania ustawień pośrednich?

Przy maksymalnym odkręceniu potencjometru kodensator zawsze jest w torze - chyba że potencjometr jest typu no-load. Przy przełączniku pierwsza pozycja jest prawdopodobnie bez kondensatora - odcięcie i podbicie jest przy częstotliwości właściwej dla pickupa.

"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
Ciekawy bas:



Odpowiedz
Piękny, chociaż charakter brzmienia niezbyt mi się podoba, za dużo góry. Ale może to kwestia nagrania?
Odpowiedz
(07-10-2013, 09:44 AM)Mstaniul napisał(a): Piękny, chociaż charakter brzmienia niezbyt mi się podoba, za dużo góry. Ale może to kwestia nagrania?

Być może, ale tam gość opisuje, że celowo dobierał jesion bagienny z hebanem, bo zależało mu na takim strzale w górce.
Odpowiedz
Aa, tę pierwszą część tylko przeleciałem, więc tego nie usłyszałem. Skoro tak, to zapewne jest zadowolony z efektu Big Grin Ale taki czterozakresowy EQ pod ręką to fajna rzecz!
Odpowiedz
P- BASS ciąg dalszy, czyli markery + radius [Obrazek: j1HVRDY.jpg]
[Obrazek: 5oen96r.jpg]
[Obrazek: s4T0dfh.jpg]
[Obrazek: bsnK8r2.jpg]
[Obrazek: iYv8HtZ.jpg]
[Obrazek: pnIhSYQ.jpg]
Odpowiedz
Kropki, jakiekolwiek by nie były, to najbardziej ograne i nudne markery pod słońcem Sad.
Odpowiedz
A ja, jakbym teraz zamawiał progówkę, chciałbym tego typu markery:

[Obrazek: OST_(9)_16613.JPG&w=810]
Odpowiedz
(07-16-2013, 06:44 AM)Kapral napisał(a): Kropki, jakiekolwiek by nie były, to najbardziej ograne i nudne markery pod słońcem Sad.

ależ maruda...Smile
Odpowiedz
Śliczne!

Kurde aż szkoda że czasu nie ma na posiedzenie z drewnem w warsztacie. Sad
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości