09-30-2013, 10:46 AM
zakwas: Przecież to jest CHALLENGE!

Ankieta: Zaczynamy od 1. października nowy temat (i potem zawsze od 1.) czy od 15. października tak jak było ustalone? |
|||
Od 1.10 nowy, niech ten zostanie do 15. otwarty. | 8 | 26.67% | |
Od 15.10 nowy, nie ma sensu psuć ustalonego porządku. | 12 | 40.00% | |
Od 1.10 nowy, ten zamykamy. | 3 | 10.00% | |
Lata mi to... | 7 | 23.33% | |
Razem | 30 głosów | 100% |
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie | [Wyniki ankiety] |
[Backing Track Challenge] Wrzesień 2013
|
09-30-2013, 10:46 AM
zakwas: Przecież to jest CHALLENGE!
![]()
09-30-2013, 10:47 AM
+1 Paluch, żadne zawody, po prostu będzie pod ręką, zawsze będzie można posłuchać, zainspirować się, spytać "jak ukręciłeś to i to brzmienie".
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
09-30-2013, 10:52 AM
Wrzucenie do jednego posta jest bardzo dobrym pomysłem nie trzeba by szukać po postach aby sobie posłuchać
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
09-30-2013, 11:13 AM
Tak już było zresztą z innymi wątkami z dogrywkami do Sistars i czegoś tam jeszcze. Nikt nie narzekał.
Gram na nerwach.
09-30-2013, 11:24 AM
09-30-2013, 11:43 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-30-2013, 11:46 AM przez Marcin S.)
(09-30-2013, 11:13 AM)miklo napisał(a): Tak już było zresztą z innymi wątkami z dogrywkami do Sistars i czegoś tam jeszcze. Nikt nie narzekał. I do Brandi Belle. Ok, przesłuchałem ten track i faktycznie brzmi prosto na pierwszy rzut ucha, więc pewnie okaże się tricky w praniu. Nagram coś później telefonem jak będzie mi się chciało przynieść z dołu wzmacniacz, albo znieść na dół kompa i głośniki. ![]()
https://soundcloud.com/mgproject-1/groov...g-track-em
Zamieszczam swój przykład nagrany na brazylijczyku. W jednym tracku jest kilka rożnych groove`ów następujących po sobie. Mając obsesję na punkcie "punktu" i równosci ciagle zmagam się z tą materią. Jak odsłuchuję sam track basu to nie mogę dojść czy to powinno być grane aż tak leniwie, w mega tył ? No ale tak wyszło.
Lekcje gry na gitarze basowej - stacjonarnie i online. Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów. Już dziś powiedz "tak" swej przyszłości!
![]() e-mail: mgmg@poczta.onet.pl
09-30-2013, 12:43 PM
Ja tam nie czuje, żeby było nawet odrobinę nierówno. Fajne brzmienie.
To jest test sygnatury
09-30-2013, 12:48 PM
Brzmienie super! Bardzo mi się spodobało i więcej takich obsesji bym sobie życzył. Jedną u siebie mam ale widzę, że za dobrze ją leczę. Nieleczona daje wyśmienite efekty jak widać po Twoim tracku.
maRcin brawo!
09-30-2013, 01:19 PM
(09-30-2013, 12:31 PM)maRcin napisał(a): https://soundcloud.com/mgproject-1/groov...g-track-em Tak sobie wyobrażałem że zagrasz... Absolutnie Świetnie. Czas jest bardzo dobry. Dla mnie osobiście grasz troszkę za dużo niskich dźwięków. Z jednej strony takie podejście uwspółcześnia ten groove a z drugiej bas odkleja się stylistycznie od reszty. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
Dzięki za dobre słowo
![]() ![]()
Lekcje gry na gitarze basowej - stacjonarnie i online. Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów. Już dziś powiedz "tak" swej przyszłości!
![]() e-mail: mgmg@poczta.onet.pl
09-30-2013, 01:32 PM
(09-30-2013, 09:56 AM)herp napisał(a): Groove dla mnie taki sobie, nic odkrywczego, tak jakbym już to z 50 razy słyszał Herpuś posłuchaj proszę, co się dzieje w harmonii... Oczywiście groove jest ewidentnym i celowym nawiązaniem to stylu Jaco i Rocco Priestii, którzy są moimi Bogami. Wiele lat ćwiczyłem aby być w stanie tego typu rzeczy zagrać i staram się to rozwijać jak tylko mogę w miarę swoich ułomności. Natomiast zwróć proszę uwagę na wybór dźwięków, który aby wkleić się w aranż i nie tworzyć dysonansów przy tak gęstym graniu odbiega od typowych rozwiązań frazowych tych Mistrzów znanych nam z nagrań ze swobodniejszą harmonią. Gdybyś zagrał kalkę z nagrań bez wsłuchania się w partie innych instrumentów to za bardzo nie dało by się tego słuchać ![]() 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
09-30-2013, 01:41 PM
(09-30-2013, 01:32 PM)Alfik napisał(a):(09-30-2013, 09:56 AM)herp napisał(a): Groove dla mnie taki sobie, nic odkrywczego, tak jakbym już to z 50 razy słyszał Słyszę właśnię to, harmonicznie zajebiście przemyślane. Bardziej mówię tu o patternie szesnastkowym. Ja w życiu bym tak nie zagrał Błażej, oboje o tym wiemy. Stwierdziłem tylko, że DLA MNIE to nieco wtórny pattern, ale Rocco i Jaco też dużo słucham, może dlatego. I tyle. Jest zagrane zawodowo, a dojebałem się, żeby się dojebać. ![]() No hard feelings ![]()
09-30-2013, 01:42 PM
Alfik, trafiłem własnie na Twoje. Ten groovik rozjaśnia mi umysł na inny kierunek - Jaco, Prestia i Berlin. Słucham, lubię tych gości ale w próbach grania czegoś takiego chodzi żeby własnie podejść bardziej świadomie do granych dźwięków. Tak jak tutaj. Ja czasem ściemniam jak trzeba coś na szybko zajamować
![]()
Lekcje gry na gitarze basowej - stacjonarnie i online. Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów. Już dziś powiedz "tak" swej przyszłości!
![]() e-mail: mgmg@poczta.onet.pl
09-30-2013, 03:11 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-30-2013, 03:12 PM przez solartron.)
(09-29-2013, 09:37 PM)Alfik napisał(a): Prosz... Moim zdaniem bardzo stylowo - ładnie się ta linia komponuje z podkładem - takie przeniesienie do lat 70-80 w dobrym tego słowa znaczeniu. Osobiście lubię gęste partie - ta bardzo przypadła mi do gustu - Błażej - GRATULACJE - świetnie ![]() ![]() ![]() Żeby nie było, że tylko słodzę - solo w stosunku do reszty odstaje pomysłem, trochę nieśmiałe - robi się pusto (nie chodzi mi o ilość dźwięków). Brzmienie basu to też nie moja bajka - jak dla mnie stylowo odklejone od reszty - piękny środek, fajna sprężyna (zwłaszcza jak na fretlessa), ale za mało basu w basie - oczywiście jak dla mnie. Co by nie gadać zajebiście ![]() |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|