Tradycyjny J-BASS B-HOOD
(04-28-2014, 09:08 AM)Burning napisał(a): czy jazz na flatach jest nadal tradycyjny? Wink
a nazwa "krakus killer" przebija nawet "rzeźbass" Wink

Jest.


I brzmi najlepiej :]
Odpowiedz
uff, bo mi się spodobało Big Grin
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(04-28-2014, 09:08 AM)Burning napisał(a): czy jazz na flatach jest nadal tradycyjny? Wink
a nazwa "krakus killer" przebija nawet "rzeźbass" Wink

Brzmi kusząco...
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
Mój dziadek 69


[Obrazek: IMG_0001_zpsd9eb929d.jpg]

Odpowiedz
I moja staraWink 75/78
[Obrazek: ktrP2Sml.jpg]
Foto - Mateusz
Odpowiedz
Ależ mi się tęskni za Jazzem.
Odpowiedz
(04-28-2014, 09:40 AM)mazdah napisał(a):
(04-28-2014, 09:08 AM)Burning napisał(a): czy jazz na flatach jest nadal tradycyjny? Wink
a nazwa "krakus killer" przebija nawet "rzeźbass" Wink

Jest.


I brzmi najlepiej :]

Brzmi świetnie bo nie ma płytki...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Celne spostrzeżenie Big Grin
Odpowiedz
Czas na coming out *mrgeren*

[Obrazek: yHU4peP.jpg]

Wnioskuję o dopisanie mrgreen
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
hehe, zdobył propsy, to od razu się do fanklubów chce zapisać Tongue

ale basik zacny!
Odpowiedz
Tak naprawdę to nie brzmiało to w ogóle, tylko nie chcieliśmy Ci przykrości robić. mrgreen
Odpowiedz
Gra proporcjonalnie do ceny mrgreen
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
Jakie są Wasze doświadczenia z zastąpieniem układu vol-vol potencjometrem blend/balans? Np. http://amptone.pl/p/218/1907/partsland-1...metry.html
Głosy za/przeciw?

Pozostaje wówczas dziura, można tam np. dać przełącznik szereg-równolegle. Jest sens?

Pytanie bardziej chyba do lutniczego. Struny przez korpus w jazzie (najlepiej 5-strunowym), ktoś ma lub porównywał z klasycznym mostkowym zaczepem?
Odpowiedz
(10-01-2014, 05:12 PM)pinio napisał(a): Jakie są Wasze doświadczenia z zastąpieniem układu vol-vol potencjometrem blend/balans? Np. http://amptone.pl/p/218/1907/partsland-1...metry.html
Głosy za/przeciw?

Pozostaje wówczas dziura, można tam np. dać przełącznik szereg-równolegle. Jest sens?

Pytanie bardziej chyba do lutniczego. Struny przez korpus w jazzie (najlepiej 5-strunowym), ktoś ma lub porównywał z klasycznym mostkowym zaczepem?

Jaka dziura? Dajesz blend i vol. Chyba że nie chcesz vol mrgreen
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
Fak, dzięki, czasem sam siebie zadziwiam Wink
Kolejne pytania zostają otwarte.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości