05-19-2014, 10:29 PM
Ja chcę jeszcze raz! Kogo nie było ten może tylko żałowac
Bassturbacje 2014
|
05-19-2014, 10:29 PM
Ja chcę jeszcze raz! Kogo nie było ten może tylko żałowac
05-19-2014, 11:34 PM
Foto by Basstard Miałem skontaktować się z tym panem po lewej w sprawie szlifowanych strun, bardzo proszę o kontakt na PW. I przy okazji ja również dziękuję za to spotkanie, przybyłem jako żółtodziób, znałem tylko jedną osobę z ekipy. Mega pozytywna atmosfera jak i ludzie, zostały same dobre wspomnienia.
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760 '69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic '73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30 (05-19-2014, 08:13 PM)Mateusz napisał(a): Najlepszy precel jakiego miałem w lapach, na tych alfikowych nie umiem grac, za bardzo napierdalaja z moja artykulacja, za duzo ataku, az mi strzela, ale alfikowi to zajebiscie odpala. Natomiast jesli chodzi o jazzy to wymagaja naprawde specyficznego drajwu, na wiekszosci lamp to nie gra za dobrze. No właśnie Panowie, mam nadzieję, że każdy z was zapamiętał, że setup instrumentu robi się pod siebie, swoją technikę i swoje oczekiwania. Coś co jest dobre dla mnie nie sprawdzi się dla kogoś kto zupełnie inaczej wydobywa dźwięk i na odwrót. Co zaś do jazzów i precli. Moje zdanie jest takie, precel w rockandrollu musi mieć świniaczka lampiaczka i być nagrywany na mikrofon. Czy British czy American to już rzecz gustu. Na gratach HiFi nie prezentuje pełni swoich możliwości - przynajmniej dla mnie. Jazz to bardzo trudna sprawa jeśli chodzi o przester - dla mnie najlepiej gra na podwójnych stackach HiFi + pełna i specyficzna lampa jako przester. Taki zestaw jest dużo trudniejszy do okiełznania i skonfigurowania - mi to zajęło parę lat. Dodatkowo, prawdę mówiąc, mało która lampa się tu sprawdza i trzeba mieć sporą wiedzę i doświadczenie aby to sensownie nagłośnić i nagrać. P.S. Mroku musisz mieć swój zespół... chcemy słuchać twojego pierdzącego precla 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
05-20-2014, 04:55 PM
Jazzz... Niestety brutalnie się o tym przekonałem... Pora na tranzystora. Choć 4-VB nie odpuszczę i kiedyś go kupię.
05-20-2014, 05:03 PM
05-20-2014, 05:32 PM
05-20-2014, 05:34 PM
Tylko z takim brzmieniem na uj mu gitarzysta
05-20-2014, 05:39 PM
Wystarczy wokal i perkusja, nikt nie mówił że musi znaleźć gitarzystę
05-20-2014, 06:23 PM
(05-20-2014, 05:34 PM)jetofuj napisał(a): Tylko z takim brzmieniem na uj mu gitarzysta gitarzyści są passe... z wokalistą jest już wystarczająco problemów... 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
05-20-2014, 06:26 PM
A z bębniarzem to nie ma?
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
05-20-2014, 06:32 PM
Bębniarzy ogólnie nie ma.
No prawie nie ma.
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760 '69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic '73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
05-20-2014, 07:40 PM
Alfik: Na ile lampy zamontowane w SVT 2 Pro wpływały na "nowoczesność" jego brzmienia? Wiem że to może głupie pytanie ale w temacie lamp to ja się wuja znam i w nogach śpię
05-21-2014, 05:51 AM
Dziś w radiu słyszałem, że zespół Kwiatkowskiego został w Grójcu obrzucony jajkami - to chyba sobota była, bo Grzesiu nie mógł przybyć
05-21-2014, 09:11 AM
(05-20-2014, 04:46 PM)Alfik napisał(a): No właśnie Panowie, mam nadzieję, że każdy z was zapamiętał, że setup instrumentu robi się pod siebie, swoją technikę i swoje oczekiwania. Coś co jest dobre dla mnie nie sprawdzi się dla kogoś kto zupełnie inaczej wydobywa dźwięk i na odwrót.Ad 1) akurat Twój setup - choć inny od mojego - pozwala na bardzo szybkie dostosowanie się do niego. Ad 2) owszem, trudna.. ale robi się łatwiej, gdy odrzucimy element hi-fi oczywiście ogranicza to nieco wachlarz zastosowań i popieram - chcemy słuchać pierdzenia Matusza paluch: właśnie nie nowoczesność - Harma są prawie identyczne z GE, dlatego Ampeg wreszcie brzmi jak należy
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|