Liczba postów: 2326
Liczba wątków: 45
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
10
U Tomka najbardziej 1 przebieg mi się podoba.
Liczba postów: 16401
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
(01-26-2015, 09:22 PM)unclefucker napisał(a): Jak dla mnie za bardzo wali o progi, ale brzmieniowo to słychać, że instrument ma potencjał. Podoba mi się  Bez walenia o progi, cewki w szeregu, pasyw z nieco przyciętą górką na poczatku, potem bez przycinania. Dawno temu, nierówno i brzydko. Ale G&L ma potencjał
http://youtu.be/ZxUHjihdnrE
Gram na nerwach.
Liczba postów: 8904
Liczba wątków: 52
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
9
Bolem, Miklo - dobre przykłady na to ile zmienia operator, obydwa brzmią fajnie i inaczej
Xrexorx13: Przyjemnie gada
Liczba postów: 2194
Liczba wątków: 11
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
1
Liczba postów: 3856
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
2
fender -> fender -> fender
Liczba postów: 16401
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
A ja k***a z sensem niby?  Ale słychać, że te basiurki brzmią specyficznie, ale z wygarem.
Gram na nerwach.
miklo: Kiedy mogę liczyć na korepetycje ze slapu? Niesamowicie czucie masz w paluchach, aż się miło patrzy.
Tu nagranie z wczoraj przez MXR. Ależ słychać jak ja mało ćwiczę. Ale jak się rozwiąże sprawa zmiany pracy obiecuję się wziąć i nakupować gratów.
PS Działa wam soundcloud?
https://soundcloud.com/yarzenioova/zwarjuj
Liczba postów: 952
Liczba wątków: 30
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
02-01-2015, 06:18 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-02-2015, 10:11 AM przez wahrocker.)
Nagrałem dziś z czystej ciekawości podłogę przez końcówki ss i tube (może komuś się przyda takie prównanie).W sumie to ciekawe doświadczenie
https://soundcloud.com/wahrocker/ss-1
https://soundcloud.com/wahrocker/the-title
Liczba postów: 16401
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
(01-30-2015, 09:21 PM)yarzenioova napisał(a): miklo: Kiedy mogę liczyć na korepetycje ze slapu? Niesamowicie czucie masz w paluchach, aż się miło patrzy.
Tu nagranie z wczoraj przez MXR. Ależ słychać jak ja mało ćwiczę. Ale jak się rozwiąże sprawa zmiany pracy obiecuję się wziąć i nakupować gratów.
PS Działa wam soundcloud?
https://soundcloud.com/yarzenioova/zwarjuj Brzmi fajnie, ale nad numerem, to jeszcze nieco musisz popracować
Gram na nerwach.
Nie starczy że kupie CL i precla?
Liczba postów: 16401
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Mnie nie pytaj. Nie jestem fanem ani jednego ani drugiego
Gram na nerwach.
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 30
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
4
02-03-2015, 10:52 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2015, 10:54 AM przez tapczan.)
Myślałem, żeby wrzucić do "Nasze nagrania" ale stwierdziłem, że nie ma się za bardzo czym chwalić - trochę baboli tam weszło.
To pomyślałem, że wrzucę tutaj jako próbki Ibaneza RB 920, o takiego:
Gary i klawisze z MIDI, reszta dogrywana w chałupniczych warunkach.
Bas prosto w interfejs, na to hi-pass w okolicy 40Hz, low-pass gdzieś koło 4kHz i minimalna kompresja.
https://soundcloud.com/krzysztof-fialka/...eluxe-1983
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(02-03-2015, 10:52 AM)tapchan napisał(a): Myślałem, żeby wrzucić do "Nasze nagrania" ale stwierdziłem, że nie ma się za bardzo czym chwalić - trochę baboli tam weszło.
To pomyślałem, że wrzucę tutaj jako próbki Ibaneza RB 920, o takiego:
![[Obrazek: IbanezRB920.jpg]](http://4.bp.blogspot.com/-l-nv-KXwI9k/UaXuM9ugoeI/AAAAAAAABug/bkpETP8Rgnw/s1600/IbanezRB920.jpg)
Gary i klawisze z MIDI, reszta dogrywana w chałupniczych warunkach.
Bas prosto w interfejs, na to hi-pass w okolicy 40Hz, low-pass gdzieś koło 4kHz i minimalna kompresja.
https://soundcloud.com/krzysztof-fialka/...eluxe-1983
Tłusty w miksie nie zginie nigdy.
p.s One way ticket w wersji Eruption to cholernie trudny groove
Wydaje się banalnie prosty ale...
Ćwiczyłem to parę lat
1. Grasz podstawowy riff za bardzo legato tam długość dźwięku jest idealnie określona i zawsze taka sama. Musi być takie idealnie dokładne
"tu tu ta ta tu tu ta ta tuch tach"
2. Glis na cztery nie nie może być wyprzedzony 99% znanych mi muzyków ma tendencje do podgonienia go 
3. To musi być zagrane na preclu z jego charakterystycznym piardem
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 30
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
4
(02-03-2015, 01:53 PM)Alfik napisał(a): Tłusty w miksie nie zginie nigdy.
p.s One way ticket w wersji Eruption to cholernie trudny groove
Wydaje się banalnie prosty ale...
Ćwiczyłem to parę lat
1. Grasz podstawowy riff za bardzo legato tam długość dźwięku jest idealnie określona i zawsze taka sama. Musi być takie idealnie dokładne
"tu tu ta ta tu tu ta ta tuch tach"
2. Glis na cztery nie nie może być wyprzedzony 99% znanych mi muzyków ma tendencje do podgonienia go
3. To musi być zagrane na preclu z jego charakterystycznym piardem Tłuszcz to moja specjalność więc uznam to za trafiony komplement ;-)
Ad.1 Musiałem sobie w myślach przetłumaczyć na "za mało staccato". Słuszna uwaga. Słucham teraz oryginału i nie potrafię wykoncypować jakim cudem przeoczyłem tak istotny "szczegół" kiedy robiłem ten numer.
Ad.2 Masz na myśli ten glis powtarzany po wielokroć w riffie przewodnim?
Ad.3 Prawda.
Liczba postów: 16401
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Gra dobrze toto Ibanezu.
Gram na nerwach.
|