próbki waszych basów
U Tomka najbardziej 1 przebieg mi się podoba.
Odpowiedz
(01-26-2015, 09:22 PM)unclefucker napisał(a): Jak dla mnie za bardzo wali o progi, ale brzmieniowo to słychać, że instrument ma potencjał. Podoba mi się Emotka_2755
Bez walenia o progi, cewki w szeregu, pasyw z nieco przyciętą górką na poczatku, potem bez przycinania. Dawno temu, nierówno i brzydko. Ale G&L ma potencjał Big Grin

http://youtu.be/ZxUHjihdnrE
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Bolem, Miklo - dobre przykłady na to ile zmienia operator, obydwa brzmią fajnie i inaczej Smile

Xrexorx13: Przyjemnie gada Smile
Odpowiedz
(01-27-2015, 07:54 AM)miklo napisał(a):
(01-26-2015, 09:22 PM)unclefucker napisał(a): Jak dla mnie za bardzo wali o progi, ale brzmieniowo to słychać, że instrument ma potencjał. Podoba mi się Emotka_2755
Bez walenia o progi, cewki w szeregu, pasyw z nieco przyciętą górką na poczatku, potem bez przycinania. Dawno temu, nierówno i brzydko. Ale G&L ma potencjał Big Grin

http://youtu.be/ZxUHjihdnrE

Co Ty jakiegoś kuca tu wrzucasz!mrgreen Te GL jednak mają coś w sobie Emotka_2755
Odpowiedz
(01-27-2015, 08:09 AM)paluch1986 napisał(a): Bolem, Miklo - dobre przykłady na to ile zmienia operator, obydwa brzmią fajnie i inaczej Smile

Xrexorx13: Przyjemnie gada Smile

Ja ogólnie napierdalam bez sensu. Basik mnie opuszcza, zamieniam za kolumnę Smile
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
A ja k***a z sensem niby? Big Grin Ale słychać, że te basiurki brzmią specyficznie, ale z wygarem.
Gram na nerwach.
Odpowiedz
miklo: Kiedy mogę liczyć na korepetycje ze slapu? Niesamowicie czucie masz w paluchach, aż się miło patrzy.

Tu nagranie z wczoraj przez MXR. Ależ słychać jak ja mało ćwiczę. Ale jak się rozwiąże sprawa zmiany pracy obiecuję się wziąć i nakupować gratów.
PS Działa wam soundcloud?

https://soundcloud.com/yarzenioova/zwarjuj
Odpowiedz
Nagrałem dziś z czystej ciekawości podłogę przez końcówki ss i tube (może komuś się przyda takie prównanie).W sumie to ciekawe doświadczenie Wink
https://soundcloud.com/wahrocker/ss-1
https://soundcloud.com/wahrocker/the-title
Odpowiedz
(01-30-2015, 09:21 PM)yarzenioova napisał(a): miklo: Kiedy mogę liczyć na korepetycje ze slapu? Niesamowicie czucie masz w paluchach, aż się miło patrzy.

Tu nagranie z wczoraj przez MXR. Ależ słychać jak ja mało ćwiczę. Ale jak się rozwiąże sprawa zmiany pracy obiecuję się wziąć i nakupować gratów.
PS Działa wam soundcloud?

https://soundcloud.com/yarzenioova/zwarjuj
Brzmi fajnie, ale nad numerem, to jeszcze nieco musisz popracować Wink
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Nie starczy że kupie CL i precla?
Odpowiedz
Mnie nie pytaj. Nie jestem fanem ani jednego ani drugiego Wink
Gram na nerwach.
Odpowiedz
Myślałem, żeby wrzucić do "Nasze nagrania" ale stwierdziłem, że nie ma się za bardzo czym chwalić - trochę baboli tam weszło.
To pomyślałem, że wrzucę tutaj jako próbki Ibaneza RB 920, o takiego:
[Obrazek: IbanezRB920.jpg]

Gary i klawisze z MIDI, reszta dogrywana w chałupniczych warunkach.
Bas prosto w interfejs, na to hi-pass w okolicy 40Hz, low-pass gdzieś koło 4kHz i minimalna kompresja.

https://soundcloud.com/krzysztof-fialka/...eluxe-1983
Gram rocka, grunge, covery oraz wesela Cool
Odpowiedz
(02-03-2015, 10:52 AM)tapchan napisał(a): Myślałem, żeby wrzucić do "Nasze nagrania" ale stwierdziłem, że nie ma się za bardzo czym chwalić - trochę baboli tam weszło.
To pomyślałem, że wrzucę tutaj jako próbki Ibaneza RB 920, o takiego:
[Obrazek: IbanezRB920.jpg]

Gary i klawisze z MIDI, reszta dogrywana w chałupniczych warunkach.
Bas prosto w interfejs, na to hi-pass w okolicy 40Hz, low-pass gdzieś koło 4kHz i minimalna kompresja.

https://soundcloud.com/krzysztof-fialka/...eluxe-1983

Tłusty w miksie nie zginie nigdy.

p.s One way ticket w wersji Eruption to cholernie trudny groove
Wydaje się banalnie prosty ale...
Ćwiczyłem to parę lat

1. Grasz podstawowy riff za bardzo legato tam długość dźwięku jest idealnie określona i zawsze taka sama. Musi być takie idealnie dokładne
"tu tu ta ta tu tu ta ta tuch tach"

2. Glis na cztery nie nie może być wyprzedzony 99% znanych mi muzyków ma tendencje do podgonienia goSmile
3. To musi być zagrane na preclu z jego charakterystycznym piardemSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(02-03-2015, 01:53 PM)Alfik napisał(a): Tłusty w miksie nie zginie nigdy.

p.s One way ticket w wersji Eruption to cholernie trudny groove
Wydaje się banalnie prosty ale...
Ćwiczyłem to parę lat

1. Grasz podstawowy riff za bardzo legato tam długość dźwięku jest idealnie określona i zawsze taka sama. Musi być takie idealnie dokładne
"tu tu ta ta tu tu ta ta tuch tach"

2. Glis na cztery nie nie może być wyprzedzony 99% znanych mi muzyków ma tendencje do podgonienia goSmile
3. To musi być zagrane na preclu z jego charakterystycznym piardemSmile
Tłuszcz to moja specjalność więc uznam to za trafiony komplement ;-)

Ad.1 Musiałem sobie w myślach przetłumaczyć na "za mało staccato". Słuszna uwaga. Słucham teraz oryginału i nie potrafię wykoncypować jakim cudem przeoczyłem tak istotny "szczegół" kiedy robiłem ten numer.
Ad.2 Masz na myśli ten glis powtarzany po wielokroć w riffie przewodnim?
Ad.3 Prawda. Emotka_2755
Gram rocka, grunge, covery oraz wesela Cool
Odpowiedz
Gra dobrze toto Ibanezu.
Gram na nerwach.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości