Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
03-06-2015, 01:36 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2015, 01:37 PM przez Alfik.)
(03-06-2015, 11:32 AM)bratekr napisał(a): (03-06-2015, 11:15 AM)Alfik napisał(a): (03-06-2015, 11:10 AM)groza napisał(a): (03-06-2015, 09:51 AM)bratekr napisał(a): Kot dodaje +10 do gainu i +8dB do 50Hz.
Potwierdzam:
![[Obrazek: filipmesa.jpg]](https://t-shirt.iai-shop.com/data/include/cms/groza/filipmesa.jpg)
próbował wleźć do środka
![[Obrazek: alf-cat-sandwich.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/alf-cat-sandwich.jpg)
Miau, kurczaczek.
![[Obrazek: 2015-01-27.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-141t2A9gmso/VMgQwe_jq7I/AAAAAAAAEv4/riVCRzqwnj0/w341-h607-no/2015-01-27.jpg)
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Chciałbym podpytać, według was Mesa Big Block, M9 Carbine czy M Pulse lepiej sprawdzi się w szybkim metalowym graniu? Ewentualnie jak wypadają w zestawieniu z pakami Ampega?
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(05-03-2015, 07:50 PM)Odif napisał(a): Chciałbym podpytać, według was Mesa Big Block, M9 Carbine czy M Pulse lepiej sprawdzi się w szybkim metalowym graniu? Ewentualnie jak wypadają w zestawieniu z pakami Ampega?
Big block i M pulse gubi się przy graniu szesnastek powyżej tempa 100 w porownaniu do SWR SM900. Wiem bo chciałem kiedyś zamieć go na mesę, ale przy porównaniu zrezygnowałem. Carbine jest troszkę szybszy ale też szału nie robi.
Jak chcesz szybko i z drivem to masz do wyboru AMPEG SVT II PRO -więcej mięsa i drive ogólnie potężniejszy charakter i zdecydowanie lepszy w studio albo M400+ mniej szlachetna i trójwymiarowa więcej siary i wycięty całkowicie niższy środek, za to na dudniących scenach troszkę szybsza i zdecydowanie bardziej jazgotliwa.
Jak chcesz szybko i z dzwoniącą struną niekoniecznie na drive to w zasadzie nic lepszego niż SWR SM900 nie znajdziesz.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Dzięki za info Alfik. Ampega Svt II Pro (tylko ta waga ponad 30 kg  można ustrzelić na allegro za 4500 pln i poważnie biorę go pod uwagę. Ciekawe za ile Swr Sm 900? A Swr z serii X bez przeróbek polecasz czy odradzasz?
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(05-03-2015, 08:19 PM)Odif napisał(a): Dzięki za info Alfik. Ampega Svt II Pro (tylko ta waga ponad 30 kg można ustrzelić na allegro za 4500 pln i poważnie biorę go pod uwagę. Ciekawe za ile Swr Sm 900? A Swr z serii X bez przeróbek polecasz czy odradzasz?
SWRa trzeba przerabiać, ale koszt wymiany scalaków i modyfikacji Excitera to około 400pln jak wymieniasz wszystkie scalaki.
Seria X wg moich doświadczeń brzmi odrobinę gorzej niż stare SM900. prosta korekcja z serii X ma też swoje wady. W metalu czasami bass trzeba bardzo dokładnie wykręcić w zależności od tego gdzie jest w miksie stopa i gitary.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Ok, dziękówa Alfik. Wiadomo najrozsądniej ograć te wzmaki ale to mało możliwe, tak więc sfokusuję uwagę na Svt II Pro.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(05-03-2015, 08:37 PM)Odif napisał(a): Ok, dziękówa Alfik. Wiadomo najrozsądniej ograć te wzmaki ale to mało możliwe, tak więc sfokusuję uwagę na Svt II Pro.
możesz wpaść do mnie i ograć
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 372
Liczba wątków: 36
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
1
Do mnie też  Jest i Bigblock 750, i M6 Carbine i Orange ad200. Ampega niestety nie posiadam i posiadał raczej nie będę 
Kiedyś basista z Mech używał AD200 i paczki ampega, gadało.
Pytanie tylko ile grasz szesnastek powyżej tempa 100
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
05-04-2015, 08:27 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-2015, 08:39 AM przez groza.)
Gram na masie numery do 140 - nie wiem ocb
Liczba postów: 372
Liczba wątków: 36
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
1
Mesa rządzi
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
Już prawie doprowadziłem swoje d180 do ładu - ta z EQ była przez kogoś przerabiana, przywróciłem ją do fabrycznej konfiguracji - vol/eq/master działają już w obu tak samo. Przy okazji non-eq przepiąłem na 220.
Jedna pętla mi jeszcze szumi ale po wymianie lamp tu i tam jest już bardzo ładnie.
Znajomy spec który mi je robił jak je zobaczył to popatrzył, pogłaskał obudowę i powiedział "Ładne"
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
(05-04-2015, 08:20 AM)langusta napisał(a): Do mnie też Jest i Bigblock 750, i M6 Carbine i Orange ad200. Ampega niestety nie posiadam i posiadał raczej nie będę 
Kiedyś basista z Mech używał AD200 i paczki ampega, gadało.
Pytanie tylko ile grasz szesnastek powyżej tempa 100 
Te szesnastki w jednym z kawałków muszę grać do tempa 135.
Mam też świadomość, że zmieniając na Svt II Pro, Big blocka czy M6 samo się nie zagra ;D
Liczba postów: 1267
Liczba wątków: 32
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
A grał ktoś w końcu może na pakach z serii Traditional?
Liczba postów: 166
Liczba wątków: 15
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
(05-11-2015, 07:15 PM)jetofuj napisał(a): A grał ktoś w końcu może na pakach z serii Traditional?
Ja mam taką 4x10. Niestety nie mam porównania do innej mesy tak więc uchem laika: w porównaniu do innych kolumn 4x10 na których miałem/mam okazję grać ma na pewno szersze pasmo, zwłaszcza więcej dołu i dosyć ciemne brzmienie - pewnie to po części skutek siatki zamiast stalowego grilla. Porównywałem bezpośrednio do GK MB na neodymach i Markbass HR na ferrytach i te paki wydawały mi się jakby trochę głośniejsze ale moim zdaniem brzmiały bardziej "sucho", zwłaszcza na przesterze. Gwizdek rozkręcony na max nie syczy tak głośno jak np. w Markbasie, chociaż i tak nie używam. Ciężka, bardzo solidnie wykonana, porządne kółka możliwe do zdjęcia w kilkanaście sekund, po roku obcowania się nie znudziła i nie zanosi się na to.
Liczba postów: 2181
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
(05-11-2015, 08:32 PM)j4444 napisał(a): (05-11-2015, 07:15 PM)jetofuj napisał(a): A grał ktoś w końcu może na pakach z serii Traditional? ....po części skutek siatki zamiast stalowego grilla....
co???
|