Ampeg B-HOOD
(05-28-2013, 09:04 PM)Bako napisał(a): mazdah, wydaje mi sie ze z moca bylo wszystko ok, podejrzewam ze to padlo ... ze starosci Wink


Jak by to była paczka z lat 70 to bym uwierzył Tongue
Odpowiedz
(05-28-2013, 08:50 PM)OMSON napisał(a):
(05-28-2013, 08:45 PM)Bako napisał(a): Pany, gdzie oprocz Thomanna mozna kupic glosnik wysokotonowy (horna ) do 610 hlf ? Cos czuje ze poszedl sie yebac Sad

Taki?

[Obrazek: tonsil-glosnik-tubowy-gd_167_m.jpg]

Uła mrgreen

Ten to jak GDWT Tonsila wygląda - są zestawy naprawcze
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
(05-28-2013, 08:56 PM)Bako napisał(a): dokladnie taki

http://www.tonsilsklep.pl/index.php?p38,...0-fp-8-ohm

Na pocieszenie dodam, że jeśli rzeczywiście spalił się gwizdek, a nie zabezpieczenie (żarówka w zwrotnicy), to można kupić samą membrankę z cewką i samemu wymienić. Po rozkręceniu taki głośnik wygląda jak zestaw klocków da 5-latka. Jedyny szkopuł, to ferrofluid. Ale pewnie można dostać w sklepie z membranką i zaaplikować w szczelinę karkasu Wink
(05-28-2013, 09:09 PM)bartoshek napisał(a): Uła mrgreen

Ten to jak GDWT Tonsila wygląda - są zestawy naprawcze

Ide o zakład, że to co siedzi w Ampegu, jako gwizdek, wyszło z fabryki Tonsila jako OEM Emotka_2755
Odpowiedz
(05-28-2013, 09:21 PM)OMSON napisał(a):
(05-28-2013, 08:56 PM)Bako napisał(a): dokladnie taki

http://www.tonsilsklep.pl/index.php?p38,...0-fp-8-ohm

Na pocieszenie dodam, że jeśli rzeczywiście spalił się gwizdek, a nie zabezpieczenie (żarówka w zwrotnicy), to można kupić samą membrankę z cewką i samemu wymienić. Po rozkręceniu taki głośnik wygląda jak zestaw klocków da 5-latka. Jedyny szkopuł, to ferrofluid. Ale pewnie można dostać w sklepie z membranką i zaaplikować w szczelinę karkasu Wink
(05-28-2013, 09:09 PM)bartoshek napisał(a): Uła mrgreen

Ten to jak GDWT Tonsila wygląda - są zestawy naprawcze

Ide o zakład, że to co siedzi w Ampegu, jako gwizdek, wyszło z fabryki Tonsila jako OEM Emotka_2755
OMSON - dziekuje !
Odpowiedz
(05-28-2013, 09:25 PM)Bako napisał(a): OMSON - dziekuje !

Luzik - napisz tylko, czy się uporałeś Wink Ja dwukrotnie wymieniałem membrankę w gwizdku, i raz zabezpieczenie żarówkowe w zwrotnicy. Nie jest to specjalnie skomplikowane Emotka_2755
Odpowiedz
No to o ostatnie miejsce proszęWink Ampeg SVT-6Pro a do ćwiczeń BA108.

Svt6 polecam z całego serca. Bardzo porządny Empeg - ja go kupiłem jako upgrade po ABMie500(wcześniej miałem SVT3pro)

ZALETY - mocny, duża możliwość korekcji, świetny tube voltage (w końcu 6 lampek), nie przesterowuje bez dopalaczy

WADY- duży, cięęęęężki w cholerę (cieższy niż SVT4), a w kejsie to masakra - trzeba we 2ch nosić, głośne wentylatory, jak wchodzi to wydupca korki (soft start zainstalowany) i nie przesterowuje bez dopalaczy, brzydki - fajne logo ampega ale jak mówi moja narzeczona że brzydki jak XboXOne - że wygląda jak magnetowid.

Mój hedziak chodzi pod ABM610 no i nie ma lipy - świetny rockowy sound- paka 900W/4ohm a head 1100W/4ohm więc moc mniej więcej zmatchowana. Razem z paką i preclem Fendera, dopalone BigMuffem Fendera wali Rockowym Mułem aż miło.
















Odpowiedz
napisz więcej o porównaniu do svt3 pro

na pewno glosniejszy, ciezszy. Tez "tak bardzo" plug n' play?
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
Nie przesterowuje jak SVT3 - bardzo ciężko go przesterować nawet na full gaina, też bardzo plug and play - bez kręcenia gałkami od razu mamy dobry sound, głośniejszy i możliwość korekcji EQ daje nam prawie nieograniczone możliwości kreacji soundu. Możemy wybrać sobie częstotliwość a potem ją podbić/uciąć do 18dB. Takie SVT3 na sterydach.
Odpowiedz
Myślę, że jak na V1 wsadzić odpowiednią lampę, to zacznie przesterować Wink
Odpowiedz
W takim układzie pytanko... Jakie lampy władować by przesterować? Jakich lamp wy używacie w swoich empegach.
Odpowiedz
To chyba nie jest bardzo zależne od lampy tylko od konstrukcji wzmaka.
W 3pro miałem na V1 zarówno Sovteka 12ax7wa, JJ Ecc83s i GT 12ax7c i dość ciężko było go zdrajwować używając samego gaina.
W SVP-PRO miałem GT 12ax7r (czyli sovteka 12ax7wa) a teraz mam GT 12ax7c i od połowy skali już chrumka, powyżej godzin 14 robi się już mega chamsko.

Zresztą sama V1 moim zdaniem tak sobie się przesterowuje (zależy co kto lubi), tutaj przesterowany Ashdown Lil Bastard
https://soundcloud.com/mazdahh/ashdowndriven
Odpowiedz
Różne lampy lubią różne poziomy... u mnie teraz na V1 jest Amperex BugleBoy, a na V2 RCA.
W 3pro miałem RCA na V1 co dawało fajny "tłuszcz", ale tam w kwestii drive'u ważny jest nie tylko gainstage, ale i sekcja sterująca końcówką.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Ja poproszę o definitywne wypisanie mnie z braderhudu. Ewentualnie jakieś honorowe 999 Smile
Odpowiedz
@Zielony666: ponieważ końcówka w 6Pro jest bardzo podobna do 3Pro (tylko mocniejsza), to przester (lekki) można uzyskać skręcając Tube Voltage w skrajne lewe położenie i grając dość mocno. Próbowałeś tak?

Marek
Odpowiedz
Jestem pod wrażeniem SVP z dobrą końcówką. Przyznam, że nie czytałem wątku. Możecie mnie oświecić, jak ma się do tego Portaflex lub B2? Czy w tych modelach zachowany jest jakiś dobry poziom, czy to po prostu normalne wzmaki niczym nie wyróżniające się? Za tysiaka i mniej można wyrwać... rozważam przesiadkę z Peaveya ze względu na gabaryty, ale nie chcę Markbassów itp.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości