05-03-2011, 05:07 PM
(05-03-2011, 01:52 PM)OMSON napisał(a):(05-03-2011, 09:37 AM)low napisał(a): A do których konkretnie?
Bo w Jabbach są inne nieco.
No Pi ma BB104 http://www.mayones.pl/pl/katalog/signatu...es/pi4live
Jabba Classic ma (być może) BB010 ale widziałem u kogoś z forum customowego Mayo z BB265 (nawet ktoś był zaciekawiony co to za most) taki jak w tej Arii: http://www.ariausa.com/basses/sb404_5.html
(05-03-2011, 10:01 AM)gsb napisał(a): No dobra, ale to są stalowe czy "niewiadomojakie" Nie chce miec problemu za dwa miesiące z odpadającym z tego chińskim chromem.
Człowieku - to są wysokiej klasy mosty. Nie miałeś w ręku to sugerujesz się krajem produkcji (akurat Korea to nie Chiny). W każdym razie ja sprowadziłem sobie Hipshota za 400 zł i kupiłem Sung-Il za 75 zł - zgadnij co wybieram do lutniczego basu?
Omson ja miałem...
Od dłuższego czasu staram się unikać wchodzenia w bezpośrednią dyskusje z Tobą... bo z większością wydawanych przez Ciebie tonem znawcy opinii całkowicie i skrajnie się nie zgadzam i nie mam czasu ślęczeć tutaj godzinami robić nagrań porównawczych, aby udowodnić Ci jak śmieciuchowo vintygowo brzmiące pickupy fendera, czy SD na Alnico zmiatają w gęstym miksie zwłaszcza przy graniu na overdriwie twoje ukochane EMG z których przy graniu palcami nie zostaje zwykle nic oprócz zlewającego się ze stopą dołu... oraz co sądzę o graniu rockandrolla na G&K itd... i niech tak zostanie każdy ma prawo do swojego zdania. Złudzenie wynikające z paru dB sygnału więcej na wyjściu z instrumentu robi swoje...
Natomiast nie uprawiaj proszę dysinformacji. Metalurgia ostatnimi czasy zrobiła się dość drogą dziedziną. We wszystko pakują najtańsze słabej jakości stopy z odzysku... pordzewiały blaszak z lat 70siątych brzmi słyszalnie znacznie lepiej niż jego współczesny odpowiednik. Tak więc jest różnica w brzmieniu a jak jej nie słyszysz to przynajmniej w wykonaniu i trwałości mostków Hipshot, ABM, ETS, Badass itd wykonanych z najwyższej jakości materiałów i chińczyków sun coś tam czyli no name... Chińczycy potrafią zrobić również świetne wyroby tylko sygnowane logiem i pod wyśrubowaną specyfikacje zamawiającego są znacznie DROŻSZE, a te z katalogu sun mają być taniutkie do budżetowych basów... te mostki owszem są ładne tylko co z tego jak po pół roku zaczyna od nich odpadać chrom wyrabiają się bardzo szybko i nie przenoszą dobrze drgań....
A póki co GSB odwóć sobie te siodełka go góry nogami powinno się dać bo są symetryczne i graj następne 30 lat...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor