05-23-2011, 12:50 PM
(05-23-2011, 12:38 PM)MrPapaBear napisał(a): Bo za dużo wieJaco osobiście wypierdolił układ stack bo mu bas tracił dynamikę i brzmienie na scenie... cytat jest nawet u milkowskiego... (inna sprawa że w starych stackach był jeszcze rezystor bocznikujący do masy i to powodowało jeszcze bardziej słyszalną różnicę)Stare dżezy ze stackpotkami działają jak należy mimo vol+tone+vol+tone
To, że 2 tony ciążą na sygnale i nieco koszą górne pasmo nie znaczy, że są w stanie zabrać mu oddech, przestrzeń, charakter itd
Alf jest z tych co ilością góry przepalają gwizdki (byłem świadkiem) więc najchętniej i głośność by wylutował z układu
A czemu nie ma możliwości grania jednym pickiem sam się zastanawiam, pewnie wystarczy zobaczyć schemat ale co z tego jak nie potrafiłbym go odczytać?
A co do konturowania kłaterpałndów poruszanego na początku tematu też się nie do końca zgodzę. Kontur jest ale na bardzo wąskim paśmie bo skrajne częstotliwości te przystawki mają bardzo przycięte. Przez to strasznie skompresowane brzmienie jest. Mało tego, są nawijane względem siebie odwrotnie przez co po odkręceniu obu na full mamy prawie-humbuckera który może i odszumia ale ilością wylewającego się plastiku może narobić więcej szkód niż wyciek w Fukushimie. Wiem bo mam i czym prędzej wymienię na cokolwiek innegoPicki dobre do nowoczesnego grania i chyba przystosowane do współdziałania z preampem duncana, innego wyjaśnienia nie znajduję
potencjometrów vol bym nie wywalił bo góra robi się wtedy brzydka i mało plastyczna na klasycznych singlach - choć np przy pickupach bartolini nigdy nie używam potencjometrów najlepiej brzmią prosto do jacka - specyficzny układ JJ w którym bridgeowy J jest połaczony do jacka a neckowy do niczego

Co do Quarterpoundów zgadzam się w klasycznych zastosowaniach tracą do tradycyjnych ale one mają pasmo po prostu specjalnie dostosowane do grania na przesterach i miksowania się ze ścianą gitar - tam robia robotę tak samo jak dimarzio model J
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)