09-30-2011, 04:22 PM
(09-30-2011, 04:09 PM)benkai napisał(a): Skontrowałem tylko Twoją opinię o całkowitym pozbawieniu niuansów artykulacyjnych aktywnych EMG. Bądź co bądź jesteś tu osobą referencyjną w sprawie brzmienia, ale w tym stwierdzeniu trochę naciągnąłeś rzeczywistośćPóźniej znowu powstanie kolejny mit .
Bartki porównywałem w kontekście czystego kanału, ale mój poprzedni bas był 'takisobie' (mimo tego, że teoretycznie nic mu nie brakowało).
Nie ograłem w życiu zbyt wiele basów i nie uważam się bynajmniej za jakiegokolwiek znawcę, toteż nie polemizuję dalej.
Pozdro
Absolutnie masz racje - źle to ująłem należało by napisać specyficzna reakcja na artykulację
bo z drugiej strony patrząc przy graniu z palca reakcja na artykulacje jest znacznie gorsza - ale przy podwójnym kciuku dużo lepsza... Tak więc dla każdego coś dobrego.
Mają też jeszcze jedną zaletę nie przyciągaja strun silnymi magnesami - co za tym idzie dobry instrument ma ogromny sustain... oczywiście przy graniu nawet całych nut w balladzie nie ma to znaczenia ale fakt faktem sustain z EMG powiększa się znacznie.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)