(09-30-2011, 10:30 PM)Burning napisał(a): Alfik: taka prawda, że to co wtedy nagrałeś ni chuja mi nie podeszłoDobrze - przyjmijmy, że to przez Commerfolda
a to, że zawsze się jarałem soundem Commerforda to inna sprawa
Z resztą nie raz dyskutowaliśmy o rodzajach przesteru typu szkło i wysoki środek ala domiksowane Sound City, Hiwatt czy marshall kontra bulgoczący ampeg... Każdy ma co lubi Ja się jaram Wettonem i Geddym Lee chyba jednak bardziej... Z resztą jak będę miał chwilkę to wrzucę tamte sample (10 śladow basu) na zasadzie zmiksuj to sam może się komuś przyda taka wiedza
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor