(11-24-2011, 11:22 PM)Burning napisał(a): Błażeju! RE20 się przecież nie nadaje,a przynajmniej jest rzadko stosowany
A MD421 dobry, ale... nie lubię.
Lubie nagrania nim zrobione, ale dla mnie zbyt konturowo.
Wolę 'płaski' RE20, bo 'szerokość' mam z linii.
RE 20 jest dużo rzadziej stosowany taka prawda - bo zwykle sprawdza się konturowy w niskim środku MD421 a najczęściej ludzie preferują po prostu AKG D112. Mając wszystkie te mikrofony warto sprawdzić co najlepiej siedzi w konkretnym nagraniu - dużo zależy od basu i kontekstu inaczej popadamy w tzw sztampowość sznytowość...
(11-24-2011, 11:43 PM)mazdah napisał(a): Nie po to kupowałem paczkę, żeby mnie nagłaśniali z lini
Za odsłuch wystarczyłaby paka behringera, albo mag 410 (który znacznie przekroczy moje wymagania jeśli miałbym brać tylko pakę na odsłuch).
Nie ma takich mikrofonów, żeby przystawił i ustawił tylko głośność, kiedy cały sound mam ukręcony na paczce?
na koncert Sm57 Ci wystarczy, SM57 + D112 i brak linii = Heaven staram się tak grać na koncertach a linia tylko jako backup.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor