11-25-2011, 12:32 AM
(11-25-2011, 12:20 AM)Burning napisał(a): Wrzos:
D12 >>>> D112 jeśli chodzi o wyntydżowy sound
bardzo lubi fliptopa
a głośnik najfajniej do stopki dać... w Ufomammucie zacznie wychodzi.. z basem mi nie wyszło
Alfik:
w ten sposób nagrywałem pojedynczą 15", więc nie było problemu z innymi głośnikami..
a te 20cm to nie na oko, a na ucho ;P dalej było słabo, bliżej efekt zbliżeniowy mulił..
A z Izą nie chodziło mi o to, że jest więcej dołu, ale że dół jest dobry i pięknie się miksuje z kapciowatym dolnym środkiem Precla, ampega i 15"
Burning na ucho powiadasz i RE 20 mulił Ci przez efekt zbliżeniowy... oj oj oj... czy aby na pewno???
"The RE20 is the broadcast studio voice-over mic used by pros for years. The RE20 is smooth across a wide spectrum of frequencies, and because it’s a Continuously Variable-D mic, it’s virtually free of bass-boosting “proximity effect” when used close"
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor