01-03-2012, 09:31 AM
(01-03-2012, 09:03 AM)Igorro napisał(a): @Asgar
Finalnie to będzie wyglądać bardzo podobnie do tego poniżej.
Z tym , że tolex czarny i paczka typu "słupek" 2x15 o szerokości dokładnie takiej jak szerokość głowy.
Ma to wyglądać bardzo klasycznie i zupełnie nie klasycznie ma napierdalać
Gałeczki front:
- Gain // normalny gain. W pozycji środkowej jest jeszcze sygnał czysty
- Treble Boost SW // przełącznik podbijający pasmo od około 1.5khz. Do jazgoczących przesterów.
- Treble // wysokie
- Middle // średnie
- Bass // ?
- Saturation // Magiczny pot zmieniający w bardzo dużym stopniu charakter pieca
- Presence // Podbija wysoki środek i górę, ale na końcówce mocy
- Master // Master Vol przed końcówką mocy . kombinacja Master i Saturation ustala moc pieca.
Skręcony Saturation a rozkręcony Master to "Ampeg CL mode " ,
Rozkręcony Saturation a skręcony Master to "SWR mode"
Z tyłu Send/Return z przałączanym poziomem ( -10 / +4dbu ) , 2xSpeakon.
Dzięki bardzo Ciekawy patent z tym Saturation, jeżeli kiedyś nagrasz jakieś próbki to z chęcią posłucham efektu. Fajny pomysł z paczka vintage o szerokości głowy - takim oldskulowym stackiem będzie jechało. A nie myślałeś o lampowym końcu mocy do tego? Mogę się tylko domyślać, jakie były powody zastosowania mosfetów...
Rickenbacker B-HOOD
Rickenbacker 4003 2011, Vox Standard Bass 1982 -> Ampeg V4B AV -> Soundman BS-215
Rickenbacker 4003 2011, Vox Standard Bass 1982 -> Ampeg V4B AV -> Soundman BS-215