05-18-2012, 12:49 PM
(05-18-2012, 11:51 AM)Lacki napisał(a): Ok co do konkretów po przetrawieniu i konsultacji:0. To, że jesteś handlowcem na zagranicę nie ma znaczenia - marketing is marketing ale, jeśli uraziłem Cie stwierdzeniami o NLP (wierzę Pace że jesteś zajarany sprzętem) to przepraszam jestem przewrażliwiony na próby manipulacji.
„fatalny EQ jeden z najgorszych jaki słyszałem. Bass na oko filtr aktywny drugiego rzędu wystrojony półkowo na około 100Hz. Znakomicie dodający muła i rozfazowujący sygnał. Podbicie następuje w pasmie, w którym najczęściej buczą samochody i kluby.”
Radzisz aby aby zastosować >> EQ bass Sekcja EQ bass 40Hz 6dB/oc
Rada jest bardzo trafna, jak najbardziej się zgadzamy. Wzmacniacze pracują właśnie na tej częstotliwości 40Hz 6dB/oc
To samo z EQ na wysokich zarzucasz siarę i proponujesz przesunięcie w górę na 4kHz my poszliśmy jeszcze dalej EQ Treble ma 6kHz czyli jeszcze dalej poza "siarą"
Jeśli twoja intuicja tak cię zawiodła co do tak bardzo konkretnych i mierzalnych parametrów to nie wiemy jak mamy się odnieść do twoich subiektywnych wrażeń odsłuchowych kolumn czy też oceny mocy wzmacniacza, którą wystarczy po prostu zmierzyć.
Jeśli chodzi o podane przeze mnie specyfikacje to nie jest to wyssane z palca. Wszystkie z tych parametrów są w pełni obiektywne i możliwe do zmierzenia.
Zarzucasz że „Filtry są zbyt sytuacyjne raz się sprawdzą raz nie poza tym znów mam wrażenie, że podbijają pasmo które fajnie siedziało w warsztacie jak był prototyp testowany natomiast nikt nie sprawdzał tego w praktyce”
Nie wiem skąd masz taką wiedzę na temat naszego sposobu testowania sprzętu. To chyba znowu Twoja intuicja. Podchodzimy do testów w sposób bardzo sumienny. Każdy model przed wejściem do seryjnej produkcji przechodzi bardzo wiele testów i jest ogrywany przez muzyków którzy wiedzą o co chodzi.
Napisałeś, że "basiści to nie barany". Doskonale o tym wiemy. Ja osobiście jestem basistą i nie uważam się za barana. Gwarantuje też, że jako firma wszystkich muzyków traktujemy w 100% poważnie.
Jeśli chodzi o krytykę wyjścia słuchawkowego to nie wiem w czym przeszkadza.
W liście artystów z którymi współpracowałeś jako jednego z " international stars" znalazłem Feltona. Teraz nie wiem czy to jego masz na myśli pisząc:
" bo akurat może jakiś murzyn jak przyjedzie na trasę to weźmie sobie za darmo i mu zrobimy zdjęcie". Jeżeli tak to Ty masz Feltona za " barana" który jak mu się da to wezmie nawet "fatalne" graty.
Jeśli chodzi o compresor/limiter jest urządzeniem pasywnym więc jeśli się go wyłączy, nie wprowadza, żadnych zmian. Jego rozwiniętą kostkową wersją jest TUX ( sygnatura Wojtka Pilichowskiego ) i jest bardzo dobrze oceniana.
Napisałeś " Panowie kurcze przy tej cenie zainwestujcie w porządne głośniki ... "
Inwestujemy w głośniki SICA. Naszym zdaniem są to głośniki wysokiej klasy. Jeżeli masz uwagi co do ich konstrukcji skontaktuj się z producentem.
Masz dużą wiedzę i jestem wdzięczny za krytykę, jesteśmy otwarci i chcemy robić jeszcze lepsze produkty.
Jedno co obiecujemy i o co się postaramy to zamieścić więcej próbek dźwiękowych, które bardziej pomogą ocenić jakość dźwięku, jak widać nie wszystkim wystarcza ocena użytkowników. Tutaj kilka sampli TH-Cross’a które już są na stronie > http://www.taurus-amp.pl/bass/head/silve...cross.html patrz menu SAMPLE
1. Feltona za barana nie mam... Stwierdzenie Twoje jest nieuzasadnione i mocno naciągane - gra genialnie i jestem jego fanem. Zostanie endorserem sprzętu nie jest równoważne zostaniem baranem... Ludzie endorsują za grubą kasę graty na których nie grają i też jest dobrze... Choć samej idei endorsingu jestem mocno przeciwny - stąd mój tekst.
2. Jeśli chodzi o górę na 6 kHz to moim zdaniem jest to za wysoko podbijasz szumy i szelesty a nie atak z instrumentu.
3. Jeśli chodzi dół i o filtr który działa wam w takim paśmie jak sugerowałem a ja tego nie słyszę to wytłumacz mi proszę jak to się dzieje, że na kilku innych urządzeniach, które podpinałem, Preamp Demeter, Dibox demeter z EQ Millenia Media i EQ Neve 8803 Ampeg SVP Pro, preamp Futube, podbicie 40Hz 6dB/0ct powodowało kompletnie inne brzmienie instrumentu... łagodnie wzmocniona pierwsza harmoniczna bez efektu podbicia buczącego pasma i silnej nienaturalnej kompresji niskich tonów charakterystycznej dla waszego wzmacniacza... może to słynny MLO może DBB??? może inny preshape który zawarty jest na stałe. Wzmacniacz na tyle mnie rozczarował, że nie zadałem sobie trudu aby pomierzyć parametry.
4. Nie interesuje mnie w jakie głośniki inwestujecie i nie jestem producentem sprzętu aby "kontaktować się" z podwykonawcą. Moim i nie tylko moim zdaniem wasze kolumny brzmią po prostu kiepsko na tle konkurencji a ich stosunkowo wysoka cena nie uzasadnia kompromisów jakościowych.
5. Nie jestem zwolennikiem jakichkolwiek filtrów i presetów zamiast tego proponuję zrobić podwójny parametryk... Każdy ustawi sobie to co on będzie potrzebować, a nie to co firma zaproponuje po "długich konsultacjach w studiu i na scenie.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



