07-23-2012, 07:03 AM
(07-16-2012, 10:33 AM)OMSON napisał(a):(07-15-2012, 02:30 PM)Alfik napisał(a): Problem jest taki, że nie da się tego mostka porównać z innym bez rozwalenia basówki ONE WAY Ticket
Da się porównać
Duża masa mostka, duży blok w korpusie...
http://www.trabenbass.com/chaos_bridge.php
http://www.youtube.com/watch?v=uoFNPQ6-E...re=related
Czyli efekt taki sam jak w tym Hamerze:
http://www.youtube.com/watch?v=3qbL8TJUbbI
A tutaj w jazzbasach
http://www.youtube.com/watch?v=JIzJB5DuzoE
nie nie da się bo jak go kupisz i chcesz wsadzić to musisz rozpierdolić swoją basówkę... poza tym należało by porównać o ile ABM, Hipshot A w wersji mosiądz itd robi gorszą robotę moim zdaniem raczej niewiele.
Porównanie trabena... mocno naciągane...
Do twoich basów i potrzeb 2tek może być zajebisty.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)