01-05-2013, 12:39 PM
Moje mało popularne na tym forum ustawienie (po prostu bas w basie, a nie fortepiany, czy niebasowe brzmienie basu) zwyczajnie się sprawdza.
Przedstawię małą próbkę dźwiękową, bo wczoraj zdarzyło się nagrać nowe basy do nowego kawałka mojej kapelki.
https://soundcloud.com/thekowal/freqbandtest
Do 32 sekudny zostawiłem całość - do przodu wyciągnięte bębny z basem...mimo że za głośno, to i tak nie przeszkadzają reszcie instrumentów, a jest ich sporo przebijać się w miksie.
Po 32 sekundzie leci chwilka wszystkich śladów basu, a jest ich sztuk 2 -> AKG C414 i Shure SM58.
42-45 tylko Shure SM58
45-end tylko AKG C414
Linii nawet nie nagrywaliśmy.
Ustawienie Ampega - włączone Ultra Lo, rozkręcony bass, na pierwszym para-mid rozkręcone bardzo mocno okolice 65Hz a reszta bez zmian.
Bass - Bongo. Paczka - SWR Goliath III 8ohm
Bębny to absolutna surowizna, ustawione tylko proporcje i panoramy, sporo czasu spędziliśmy nad omikrofonowaniem. Od 16 sekundy (zwrotka) do basu dograłem piłę z syntha, fajnie wypełnia
Przedstawię małą próbkę dźwiękową, bo wczoraj zdarzyło się nagrać nowe basy do nowego kawałka mojej kapelki.
https://soundcloud.com/thekowal/freqbandtest
Do 32 sekudny zostawiłem całość - do przodu wyciągnięte bębny z basem...mimo że za głośno, to i tak nie przeszkadzają reszcie instrumentów, a jest ich sporo przebijać się w miksie.
Po 32 sekundzie leci chwilka wszystkich śladów basu, a jest ich sztuk 2 -> AKG C414 i Shure SM58.
42-45 tylko Shure SM58
45-end tylko AKG C414
Linii nawet nie nagrywaliśmy.
Ustawienie Ampega - włączone Ultra Lo, rozkręcony bass, na pierwszym para-mid rozkręcone bardzo mocno okolice 65Hz a reszta bez zmian.
Bass - Bongo. Paczka - SWR Goliath III 8ohm
Bębny to absolutna surowizna, ustawione tylko proporcje i panoramy, sporo czasu spędziliśmy nad omikrofonowaniem. Od 16 sekundy (zwrotka) do basu dograłem piłę z syntha, fajnie wypełnia
