Panowie...
Facet gra przez jakiś chorus widener tremolo paner chuj wie co. Tego typu efekty działają jak filtr grzebieniowy - więc do końca nie wiemy co słyszymy niestety.
Dla mnie IMO różnica podobna jest do różnicy między mosiężnym Hipshotem A a badassem II Hipshot ma wszystkiego więcej - góry, dołu, ciosu... Badass ma jakby więcej muzykalności. W jednym Precision Elite wstawiłem Hipshota bo miałbyć przecinak betoniarka. Ale do jazzów wolę już zdecydowanie badassa - pasmo układa się tak jak lubię bass jest jakby bardziej śpiewny.
Gotoh to świetna firma miałem przez lat sporo jej hardware i nigdy się nie zawiodłem. Mi odpowiadają badassy ale to nieznaczy, że gotoh, hipshot, ABM czy ETS są gorsze. Aha w swoich mostkach gotoh stosuje dużo różnych materiałów warto o tym pamiętać przy wyborze
Facet gra przez jakiś chorus widener tremolo paner chuj wie co. Tego typu efekty działają jak filtr grzebieniowy - więc do końca nie wiemy co słyszymy niestety.
Dla mnie IMO różnica podobna jest do różnicy między mosiężnym Hipshotem A a badassem II Hipshot ma wszystkiego więcej - góry, dołu, ciosu... Badass ma jakby więcej muzykalności. W jednym Precision Elite wstawiłem Hipshota bo miałbyć przecinak betoniarka. Ale do jazzów wolę już zdecydowanie badassa - pasmo układa się tak jak lubię bass jest jakby bardziej śpiewny.
Gotoh to świetna firma miałem przez lat sporo jej hardware i nigdy się nie zawiodłem. Mi odpowiadają badassy ale to nieznaczy, że gotoh, hipshot, ABM czy ETS są gorsze. Aha w swoich mostkach gotoh stosuje dużo różnych materiałów warto o tym pamiętać przy wyborze
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor