02-16-2013, 01:10 PM
(02-16-2013, 09:45 AM)Mateusz napisał(a): W jakich proporcjach to miksowales?
Różnica dla mnie znikoma, w porównaniu do różnic, które są jak nagrywam u mnie
Sama Linia = 50% Direct 50% post EQ
Linia + paczka = po równo Direct, post EQ, MD421, 3dB mniej RE20 i odrobina górki z gwizdka z octava 219 (tak koło 20 dB niżej niz reszta).
Rożnicę mogą być znikome w stosunku do tych u Ciebie bo sygnały u mnie są praktycznie idealnie sfazowane i pomieszczenie w którym nagrywam jest zoptymalizowane do nagrywania głośników. Czyli domiksowuje praktycznie sam charakter i kompresje głośnika bez skutków ubocznych.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor