02-17-2013, 02:01 PM
(02-17-2013, 01:58 PM)paka napisał(a): Tak, wali po ryju bo ma dużo twardego, selektywnego środkas i twardszą górę. Zjedziesz z poziomem w dół i niewiele zostanie z tego brzmienia biorąc pod uwagę dolne częstotliwości. I o to mi głównie chodzi. Teraz linia + paczka siedzą w miksie jak trzeba, bez korekcji, z odpowiednią ilością dołu (co jest kurde kluczowe!!). Można oczywiście rzeźbić w linii, zmniejszać poziom, bawić się korekcją - ale daje głowę, że to już nie będzie brzmiało tak żywo i autentycznie.
low, nie jest glosniej, jest więcej środka i wydaje się być głośniej. Ludzkie uszy
Dokładnie tak...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor