No to powinno się udać tak jak napisałem.
Ewentulanie, możesz jeszcze przyoszczędzić jeden ślad i wrzucić po auxie na jeden track stopę z werblem - pobramkujesz sobie potem zdublowany ślad tak, żeby na jednym mieć stopę,ana drugim werbel. Chyba, że kawałki szybkie i transjenty będą się zakładać - wtedy graj osobno. Jak mogą być razem dwa majki na gitarę daj, to sobie ją w sterele zrobisz ładnie, gitarzyści to lubią.
Bas graj z linii a potem wypuść normalnie na pakę nagrany i zgraj jeszcze raz - to kolejna konwerja da/ad, ale i tak jest partyzantka, więc jebać to.
Pamiętaj potem, żeby sygnały zgrać w fazie!
A, odsłuch dla perki pewnie z interfejsu? Jeżeli wyjścia nie mają latencji, puść je na mikser i masz drugi tor odsłuchowy przez auxa dla basu/gitary.
Masz łeb i chuj, to kombinuj!
Ewentulanie, możesz jeszcze przyoszczędzić jeden ślad i wrzucić po auxie na jeden track stopę z werblem - pobramkujesz sobie potem zdublowany ślad tak, żeby na jednym mieć stopę,ana drugim werbel. Chyba, że kawałki szybkie i transjenty będą się zakładać - wtedy graj osobno. Jak mogą być razem dwa majki na gitarę daj, to sobie ją w sterele zrobisz ładnie, gitarzyści to lubią.
Bas graj z linii a potem wypuść normalnie na pakę nagrany i zgraj jeszcze raz - to kolejna konwerja da/ad, ale i tak jest partyzantka, więc jebać to.
Pamiętaj potem, żeby sygnały zgrać w fazie!
A, odsłuch dla perki pewnie z interfejsu? Jeżeli wyjścia nie mają latencji, puść je na mikser i masz drugi tor odsłuchowy przez auxa dla basu/gitary.
Masz łeb i chuj, to kombinuj!